  • 1. Data: 2010-04-27 11:42:28
    Temat: Czarne pasy na ekranie TV
    Od: "tadeusz" <t...@o...pl>

    Dlaczego stacje TV nadają czasem obraz z czarnymi pasami na górze i dole
    ekranu?
    Pasy były widoczne gdy miałem stary telewizor z kineskopem w proporcji 4:3.
    Teraz kupiłem nowy, szerokoekranowy telewizor LCD a pasy dla niektórych scen
    nie zniknęły.
    Płacę przecież abonament za cały obraz telewizyjny i raty za cały telewizor
    w tym pełny ekran.
    Dlaczego więc oszukują telewidzów?
    Gdzie to zgłosić.
    Do KRRiT czy do prokuratury? Bo z niektórymi stacjami TV chyba nie ma co
    zaczynać.
    Pozdrawiam
    t-1

  • 2. Data: 2010-04-27 12:01:07
    Temat: Re: Czarne pasy na ekranie TV
    Od: Wiewior <j...@t...cy>

    W dniu 2010-04-27 13:42, tadeusz pisze:
    > Dlaczego wiec oszukuj? telewidzów?
    > Gdzie to zg?osiae.
    > Do KRRiT czy do prokuratury? Bo z niektórymi stacjami TV chyba nie ma co
    > zaczynaae.

    Radzę zacząć od psychiatry...

    --
    Wiewior
    j...@t...cy

  • 3. Data: 2010-04-27 12:10:25
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

> [...]
    > Dlaczego więc oszukują telewidzów?
    > Gdzie to zgłosić.
    > Do KRRiT czy do prokuratury? Bo z niektórymi stacjami TV chyba nie ma co

    "Czyli jednym słowem, przywozicie do kraju 4 kilogramy obywatela mniej"

  • 4. Data: 2010-04-27 12:32:33
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "tadeusz" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > scen nie zniknęły.
    > Płacę przecież abonament za cały obraz telewizyjny i raty za cały

    Bo mają ich gdzieś.

  • 5. Data: 2010-04-27 13:35:08
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Tue, 27 Apr 2010 13:42:28 +0200, "tadeusz" <t...@o...pl> wrote:

> [...]
    >nie zniknęły.
    >Płacę przecież abonament za cały obraz telewizyjny i raty za cały telewizor

    Do IPN. Alternatywnie do Komisji Nadzoru Finansowego. Możesz też
    rozważyć właściwą terytorialnie Izbę Morską. Albo zrobić to, co zrobił
    w takiej sytuacji Franz Maurer ("a pozabijam ich wszystkich").

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 6. Data: 2010-04-27 21:08:26
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

> [...]
    > Dlaczego więc oszukują telewidzów?
    > Gdzie to zgłosić.
    > Do KRRiT czy do prokuratury? Bo z niektórymi stacjami TV chyba nie ma co

    Grają w chuja, szczególnie TVN ze swoim nadawaniem 430 lini.
    To mniej wiecej tyle co stary VHS ... a oni mówią o technologi
    21 wieku.

    Tomy M.

  • 7. Data: 2010-04-28 07:00:04
    Od: "tadeusz" <t...@o...pl>

    Mój wpis był oczywiście prowokacją zachęcającą do dyskusji o sprawie.
    W szczególności nie zamierzałem na nikogo donosić, co wzbudziło niepotrzebne
    emocje.
    Sądzę, że stacje TV powiny zmienić typowy sposób nadawania ze względu na
    naturalny zanik starych telewizorów. Może szefowie stacji czytają grupę
    Żadne ustawienia automatyczne w telewizorze nie potrafią bowiem skorygować
    przypadkowo nadawanego formatu dla każdej ze scen. (przynajmniej w moim Sony
    brawia 40nx700). A może jest sposób?

    tadeusz

  • 8. Data: 2010-04-28 07:39:14
    Od: z <z...@g...pl>

    tadeusz pisze:
> [...]
    > przypadkowo nadawanego formatu dla każdej ze scen. (przynajmniej w moim Sony

    Uwierz mi że jest jeszcze w Polsce bardzo dużo telewizorów crt 4/3 które
    nie potrafią nic zrobić z obrazem. Może 30% może 50%.
    W efekcie ludzie będą narzekać że nagle wszyscy schudli :-)

    Ale taki tvn z satelity powinien nadawać normalnie 16/9
    Trzeba bluzgać, kląć i skarżyć gdzie się da żeby się poprawili.
    A może bojkot :-)

  • 9. Data: 2010-04-28 07:44:21
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > niepotrzebne emocje.
    > Sądzę, że stacje TV powiny zmienić typowy sposób nadawania ze względu na

    Starym tv to nie robi różnicy w przytłaczającej większości, i tak pasy są i
    tak będą.

  • 10. Data: 2010-04-28 10:56:36
    Od: Mamut <c...@g...com>

    >  Grają w chuja, szczególnie TVN ze swoim nadawaniem 430 lini.
    > To mniej wiecej tyle co stary VHS ... a oni mówią o technologi
    > 21 wieku.

    Przecież to telewizja szatana, programy rozrywkowe są badziewne i
    głupie a informacyjne uważasz za całkowicie stronnicze i prorządowe.
    Zastanawiam sie dlaczego jeszcze nie wykasowałeś tej stacji ze swojego
    telewizora tylko ciągle nam o tym przypominasz???