  • 1. Data: 2016-06-16 20:40:40
    Temat: Czajnik w przerwie meczu
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Będzie widać?
    http://www.mainsfrequency.com/verlauf_en.htm
    A może ktoś lokalnie napięcie zarejestruje?
    Nie mam pod ręką miernika z wyjściem.

    --
    Mirek.

  • 2. Data: 2016-06-16 22:57:29
    Temat: Re: Czajnik w przerwie meczu
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    Użytkownik "Mirek" <i...@z...adres> napisał w wiadomości
    > Będzie widać?
    > http://www.mainsfrequency.com/verlauf_en.htm
    > A może ktoś lokalnie napięcie zarejestruje?

    Miałem taki stemplujący na taśmie papierowej, dość dokładny, ale mu się
    sprzęgiełko rozsypało...

    > Nie mam pod ręką miernika z wyjściem.

    Kupiłbym na aledrogo, ale kasa...
    Natomiast spodobało mi się coś innego, cytat ze strony głównej:
    CTRL-C
    It is 50 Hz in Europe, USSR, India, China, Australia and Africa,
    CTRL-V

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

  • 3. Data: 2016-06-17 00:46:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2016 20:40:40 +0200, Mirek napisał(a):
    > Będzie widać?
    > http://www.mainsfrequency.com/verlauf_en.htm
    > A może ktoś lokalnie napięcie zarejestruje?
    > Nie mam pod ręką miernika z wyjściem.

    Ha, przypadkiem mam z UPS napiecie co 5 minut.
    ok 22:00 napiecie spadlo o 1V

    A o 22:30 spadlo o 2.5V i tak juz zostalo.

    Moze PSE ma lepsze dane. A moze po prostu u nas nie ma tego zwyczaju -
    trzeba poszukac angielskich.

    J.

  • 4. Data: 2016-06-17 08:39:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 17 Jun 2016 00:46:39 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Ha, przypadkiem mam z UPS napiecie co 5 minut.
    > ok 22:00 napiecie spadlo o 1V

    A jaki to ma związek z meczem?

    --
    Marek

  • 5. Data: 2016-06-17 09:07:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Jun 2016 08:39:47 +0200, Marek napisał(a):

    > A jaki to ma związek z meczem?

    Prawdopodobnie zaden.
    Szczegolnie, ze o 22:30 byl drugi spadek, wiekszy i dlugi.

    Innymi slowy: Polska nie Anglia, i w przerwie nie herbate pije :-)

    J.

  • 6. Data: 2016-06-17 10:27:13
    Od: "HF5BS" <h...@j...pl>

    > Prawdopodobnie zaden.
    > Szczegolnie, ze o 22:30 byl drugi spadek, wiekszy i dlugi.
    >
    > Innymi slowy: Polska nie Anglia, i w przerwie nie herbate pije :-)

    Tylko co ja mogę pić, skoro mi alkoholu nie wolno...?
    :)) (wcale nie jest mi z tego powodu smutno) :))
    Zresztą, i tak nie oglądałem jeszcze żadnego meczu (pomińmy powody)... Ale
    załóżmy, coby gdyby...?
    A! Wiem! Mogę pić kawę! Ale co jeszcze...?
    :))
    W każdym razie odpaliłem radio i próbowałem coś zagadać... aby już tak za
    bardzo OT nie było :)

    --
    Ludzie, którzy podniecają się swoim IQ, to frajerzy.
    (C) Stephen Hawking

    PS. NMSP, PB :)