  • Data: 2010-01-22 22:24:50
    Temat: CyfrowyPolsat
    Od: "Adax" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, kupilem wreszce cyfrowy TV i rozgladam się za przystepnym pakietem
    cyfrowym. Zwróciłem uwagę na cyfr Polsat i pakiet familijny za 37,90 zł/mc.
    Co o tym sadzicie. Obecnie mam UPC analog. Zależy mi na sporcie i
    popularnymi programami, widzę, że ten pakiet to w sama raz dla mnie. Cyfra w
    UPC kosztuje co najmniej 2x drożej. Oczywiście trzeba zainwestować w sprzęt.
    Doradzcie proszę co brać i co na ten czas jest warte grzechu? Pozdrawiam