  • 1. Data: 2013-05-02 16:40:00
    Temat: CppCMS
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    Czasami myślę o frameworkach do aplikacji webowych w C++.
    Co w ogóle myślicie o frameworkach C++ do aplikacji webowych?

    Postanowiłem dziś pogrzebać w necie i zobaczyć co jest gotowego.
    Natknąłem się akurat na frameworka CppCMS.

    W FAQ:
    http://cppcms.com/wikipp/en/page/faq

    pierwsze pytanie brzmi:
    Are you crazy or a masochist?

    Czyżby to pytanie mówiło samo przez się? Moim zdanie nie mówi
    prawdy. Jeśli ktoś wprawnie operuje C++, to stawianie aplikacji
    webowej na C++ niekoniecznie oznacza szaleństwo lub masochizm :D

    Wiele lat temu pisałem CGI w gołym C. Zaleta była taka, że
    jak nie wpłynęła na czas gotówka, to tylko ja umiałem odblokować
    aplikację - udostępniałem tylko wersję binarną.

    Wracając do CppCMS, czy może ktoś miał z tym bliższy kontakt i
    może wypowiedzieć się na temat jego przydatności i co ważniejsze,
    jego stabilności?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-05-03 22:31:23
    Temat: Re: CppCMS
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Thursday, May 2, 2013 4:40:00 PM UTC+2, M.M. wrote:
    > Co w ogóle myślicie o frameworkach C++ do aplikacji webowych?

    Że mają bardzo małe szanse na rozwój i szersze zastosowanie.
    Tak samo istnieją frameworki w Adzie, Haskellu i sądzę, że
    wielu innych mało rozpowszechnionych językach.

    Cały myk polega na tym, że te wszystkie dla php/ruby/pythona
    są na rynku od dawna, mają masę gotowców, materiałów do nauki
    i wystarczają w 99% przypadków.

    w.

  • 3. Data: 2013-05-03 22:45:35
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 3 May 2013 13:31:23 -0700 (PDT), Wojciech Muła
    <w...@g...com> wrote:

> [...]
    >
    >Cały myk polega na tym, że te wszystkie dla php/ruby/pythona
    >są na rynku od dawna, mają masę gotowców, materiałów do nauki

    ... i nie przekracaja mozliwosci intelektualnych przecietnego
    programisty..

    A.L.

  • 4. Data: 2013-05-04 20:34:47
    Od: Andrzej Jarzabek <a...@g...com>

    On 03/05/2013 21:31, Wojciech Muła wrote:

    > Że mają bardzo małe szanse na rozwój i szersze zastosowanie.
    > Tak samo istnieją frameworki w Adzie, Haskellu i sądzę, że
    > wielu innych mało rozpowszechnionych językach.

    C++ jest chyba trochębardziej rozpowszechniony?

  • 5. Data: 2013-05-04 21:16:13
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Saturday, May 4, 2013 8:34:47 PM UTC+2, Andrzej Jarzabek wrote:

    > C++ jest chyba trochę bardziej rozpowszechniony?

    Oczywiście. Moja wypowiedź była nieprecyzyjna.

    w.

  • 6. Data: 2013-05-05 23:59:07
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    W dniu piątek, 3 maja 2013 22:45:35 UTC+2 użytkownik A. L. napisał:
    > On Fri, 3 May 2013 13:31:23 -0700 (PDT), Wojciech Mu�a
    >
    > ... i nie przekracaja mozliwosci intelektualnych przecietnego
    > programisty..

    Za to z narzedziami moze byc odwrotnie, a na pewno w moim przypadku
    jest odwrotnie. Dokumentacje frameworkow do C++ w miare przyswajam, a z
    takim django czy zendem mam problemy. Moze chodzi o to, ze WinAPI czy QT
    ma bardzo dobra dokumentacje.