  • 11. Data: 2011-04-19 19:39:55
    Temat: Re: Coś podobnego do BMW F650 ST
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Apr 2011 21:36:24 +0200 osobnik zwany Kuczu
    wystukał:

    awcależenie

    --
    BMW R1100GS '95
    mst <at> gazeta <.> pl

  • 12. Data: 2011-04-19 19:44:05
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 19 Apr 2011 19:31:17 +0000 osobnik zwany masti
    wystukał:

    a jednak jest :)
    ST: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:BMW_F_650_ST.
    jpg
    Funduro: http://commons.wikimedia.org/wiki/File:BMW_F650_Fund
    uro.JPG

  • 13. Data: 2011-04-19 23:01:00
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Kawasaki Versys.
    >
    > Sam sie do tego powoli przymierzam...
    >
    > http://www.bikez.com/motorcycles/kawasaki_versys_201
    0.php

    O faktycznie podobny zwierz :) Dzięki za namiar !
    Od którego roku są na wtrysku ?
    (jakoś boję się gaźników po przebojach ze starą SHLką ;) )

  • 14. Data: 2011-04-20 00:33:43
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 4/19/2011 6:01 PM, Aleksander wrote:

    0.php

    > O faktycznie podobny zwierz :) Dzięki za namiar !
    > Od którego roku są na wtrysku ?
    > (jakoś boję się gaźników po przebojach ze starą SHLką ;) )

    Od 2006, czyli od poczatku produkcji, jest na wtrysku.

    Pozdr.
    Pete

  • 15. Data: 2011-04-23 06:41:41
    Od: "Inead" <a...@g...pl>

    > Yamaha XJ 600 S, Suzuki Bandit 650 S
    > i inne w ten desen, kazda marka ma turystyka w okolicach 600 i z owiewka
    > ;)

    Trampek na przykład...