  • 1. Data: 2011-12-26 00:30:29
    Temat: Cos dla Michala ;)
    Od: "v...@i...pl" <v...@i...pl>

    http://otomoto.pl/ford-mondeo-ford-mondeo-safrana-za
    -darmo-C22248899.html

    zaznaczam, ze nie mam z ta aukcja nic wspolnego
    --
    venioo -> GG:198909
    Sprzedam AUDI 100 C4 '91 AAR 2.3 LPG

  • 2. Data: 2011-12-26 19:34:51
    Temat: Re: Cos dla Michala ;)
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik

    > zaznaczam, ze nie mam z ta aukcja nic wspolnego

    To Cie nie usprawiedliwia brzydki spamerze ;-)

  • 3. Data: 2011-12-27 01:17:12
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    v...@i...pl <v...@i...pl> napisał(a):

    > http://otomoto.pl/ford-mondeo-ford-mondeo-safrana-za
    -darmo-C22248899.html

    > zaznaczam, ze nie mam z ta aukcja nic wspolnego

    Nie do końca, ale blisko ;) mniej więcej tak wyglądało moje pierwsze auto :)
    też jedynka, kolor ten sam, tylko miałem felgi alu "klasyczne" z przełomu
    80/90. i nie diesel ;) przecież to nie jeździ.

    Ale jak by się znalazło Safrane ph1 3.0, 4x4, GPS, hydrpneumatic i fotelami
    z 15 guzikami (najlepiej welur, ale skóra może być, tz. powinna być na
    desce i drzwiach) i pełnym audio philipsa to byłbym zainteresowany :)

    zwłaszcza że moje aktualne auto ma "wadę prawną" teraz (zabrany dowód)