  • 1. Data: 2011-04-16 17:54:55
    Temat: Co zrobić z tą oponą
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    Pęknięcia jak na fotografii, tylko w tym jednym miejscu. Opona
    continental z 2008, założona w 2009 jako nowa.
    Co z nią zrobić: wymienić czy jeździć?

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d4173a8b8a439e17
    .html

  • 2. Data: 2011-04-16 17:55:55
    Temat: Re: Co zrobić z tą oponą
    Od: Piotr May <p...@r...pl>

    W dniu 2011-04-16 19:54, w_wi pisze:
    > Pęknięcia jak na fotografii, tylko w tym jednym miejscu. Opona
    > continental z 2008, założona w 2009 jako nowa.
> [...]

    olac, jedzic, i zbierac na nowa.
    na moje byla dlugo "lezakowana"

    --
    piomay
    www.piomay.riders.pl

  • 3. Data: 2011-04-16 21:26:15
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > olac, jedzic, i zbierac na nowa.

    Potwiedzam. Mialem mocniej spekane i dawaly rade, no ale ja to armatura
    jezdze.

    Dysiek

  • 4. Data: 2011-04-16 21:52:27
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    no "strasznie" dlugo... rok

  • 5. Data: 2011-04-16 23:37:37
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-04-17 12:15, Pete pisze:

    > Jesli w nieodpowiednich warunkach, to wystarczy.
    >
    > Osobiscie wymieniłbym taka opone od razu. Ile warte jest nasze życie?

    I olej niech tez wymieni przy okazji. Wszak to groszowe sprawy a zycie
    to skarb.

    > Ile kosztuje nowa opona? Kilkaset PLN?

    Powiedz to paniom z kasy w Biedrone.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !! 123,3dB :)
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 6. Data: 2011-04-17 01:01:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    On 4/16/2011 6:37 PM, Kuczu wrote:
    > I olej niech tez wymieni przy okazji. Wszak to groszowe sprawy a zycie
    > to skarb.

    Nie każę mu nic wymieniać. Napisałem tylko co ja bym zrobił w tym
    przypadku.

    Pozdr.
    Pete

  • 7. Data: 2011-04-17 04:57:29
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    On 16 Kwi, 19:54, w_wi <s...@o...eu> wrote:
    > Pęknięcia jak na fotografii, tylko w tym jednym miejscu. Opona
    > continental z 2008, założona w 2009 jako nowa.
> [...]

    albo ktoś przywalił w krawężnik (sprawdź felgę) albo długo stał bez
    powietrza.jesli to drugie proponuje zbierać szmalec jeśli jest to
    przednia opona.
    ps. co to za motor?

  • 8. Data: 2011-04-17 07:29:52
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik "WIADRO" <w...@g...com> napisał

    > albo ktoś przywalił w krawężnik (sprawdź felgę) albo długo
    > stał bez powietrza.

    To jakas wada fabryczna. Kiedys cos takiego mialem a czynniki
    o ktorych piszesz napewno nie wystapily.
    Jakis czas tak jezdzilem, ale w koncu wymienilem te opone
    bo psulo mi to humor.
    Pozdr

    --
    Hinek

  • 9. Data: 2011-04-17 08:14:24
    Od: w_wi <s...@o...eu>

    W dniu 2011-04-17 06:57, WIADRO pisze:

    > albo ktoś przywalił w krawężnik (sprawdź felgę) albo długo stał bez
    > powietrza.jesli to drugie proponuje zbierać szmalec jeśli jest to
    > przednia opona.
    > ps. co to za motor?

    Jest to przednia opona od HD Sportster, nigdy nie stał bez powietrza,
    kiedyś zaliczyłem mały ślizg, felga była podgięta ok 1,5 mm ale z
    drugiej strony koła.

  • 10. Data: 2011-04-17 09:03:46
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    Użytkownik "w_wi" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Pęknięcia jak na fotografii, tylko w tym jednym miejscu.
    > Opona continental z 2008, założona w 2009 jako nowa.
> [...]

    LOL, przeczytałem cały wątek, kliknąłem i... szukam, szukam, szukam, i
    nie wiem o co chodzi :) Te drobne pęknięcia? Nie masz poważniejszych
    zmartwień?

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01