  • 1. Data: 2014-09-29 10:10:48
    Temat: Co zrobić jak nic nie widać jak świeci słońce :(
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Pacjent: laptop Sony z błyszczącą matrycą lat cztery.
    Jasność podkręcona na maksa.
    Zainstalowałem nawet f.lux-a niech komputer sam sobie dobierze parametry.

    Efekt mizerny.
    Jak nie pozasłaniam wszystkich okien to nic nie widać.
    Co jeszcze mogę zrobić?

  • 2. Data: 2014-09-29 11:04:49
    Temat: Re: Co zrobić jak nic nie widać jak świeci słońce :(
    Od: OMSON <o...@i...pl>

    Bolko pisze:

    > Efekt mizerny.
    > Jak nie pozasłaniam wszystkich okien to nic nie widać.
    > Co jeszcze mogę zrobić?

    Sunglass booster ;)

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2014-09-29 11:11:56
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 29.09.2014 10:10, Bolko pisze:
    > Pacjent: laptop Sony z błyszczącą matrycą lat cztery.
    > Jasność podkręcona na maksa.
    > Zainstalowałem nawet f.lux-a niech komputer sam sobie dobierze parametry.

    Matowa folia na ekran. To nie to samo co matowa matryca ale trochę
    pomaga. Kupić od razu ze 3 sztuki, bo na 99% przy pierwszym przylepieniu
    zostaną bąble.

    A następnym razem - myśleć przy zakupie. A jako że pacjent ma 4 lata to
    i następny raz pewnie niebawem.

    p. m.

  • 4. Data: 2014-09-29 11:19:16
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-29 11:11, m pisze:

    > Matowa folia na ekran. To nie to samo co matowa matryca ale trochę
    > pomaga. Kupić od razu ze 3 sztuki, bo na 99% przy pierwszym przylepieniu
    > zostaną bąble.

    Szkoda że to już nie to co oryginał ale efekt będzie.

    > A następnym razem - myśleć przy zakupie. A jako że pacjent ma 4 lata to
    > i następny raz pewnie niebawem.

    Nie zawsze się da bp często cena matu robi DUŻĄ różnicę ceny.
    W Sony MAT był w wysokiej klasy lapkach np. Seria F z i7 która
    kosztowała ok 6-7 tyś a Seria F z i5 już 4-5 tyś.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 5. Data: 2014-09-29 20:34:08
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2014-09-29 o 10:10, Bolko pisze:
> [...]
    >
    > Efekt mizerny.
    > Jak nie pozasłaniam wszystkich okien to nic nie widać.

    Kupić nową matową matrycę i wymienić, podłączyć zewnętrzny matowy monitor.

  • 6. Data: 2014-09-30 09:14:51
    Od: "Marek" <t...@f...kuku.pl>

    Użytkownik "Bolko" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    > Efekt mizerny.
    > Jak nie pozasłaniam wszystkich okien to nic nie widać.

    Być może padła świetlówka podświetlenia matrycy albo inwerter nie daje jej zasilania
    lub jest ono zbyt niskie.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 7. Data: 2014-10-01 15:55:39
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-09-29 11:19, Użytkownik Chris napisał:

    > Nie zawsze się da bp często cena matu robi DUŻĄ różnicę ceny.
    > W Sony MAT był w wysokiej klasy lapkach np. Seria F z i7 która
    > kosztowała ok 6-7 tyś a Seria F z i5 już 4-5 tyś.

    To nie kupować od Sony.

    Pozdrawiam

  • 8. Data: 2014-10-01 16:10:24
    Od: mr misio de grizzly <m...@t...com>

    W dniu 01.10.2014 o 15:55, RadoslawF pisze:

    > To nie kupować od Sony.

    Sony mialo sprzedac Vaio, sprzedali juz?

    --
    Mr Misio De Grizzly Casual Player PC/PS3 Howgh!

    http://fb.com/termopilecom

  • 9. Data: 2014-10-02 09:25:12
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-01 16:10, mr misio de grizzly pisze:

    > Sony mialo sprzedac Vaio, sprzedali juz?

    Tak, nabywcą jest japoński fundusz inwestycyjny Japan Industrial Partners

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 10. Data: 2014-10-02 09:27:08
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-01 15:55, RadoslawF pisze:

    > To nie kupować od Sony.

    Czemu ? inni też tak mają ? HP ma matryce matowe dopiero w seriach
    bussines ELITE PRO, tak samo DELL, Toshiba.
    Są tanie serwie dla ludu i są serie dla bardziej wymagających.
    Ja obecnie mam matową i sobie chwalę ale nie jest to laptop za 1000 zł.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl