  • 21. Data: 2004-03-03 20:30:12
    Temat: Re: Co z tym problemem zrobić ?
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    > pewnie, też to dostaliśmy. Najlepiej olać, bądź odpisać po polsku, że
    > nie znasz angielskiego. :P

    Ja akurat dostałem w ojczystym języku !

    Michał Sz.

  • 22. Data: 2004-03-03 20:35:05
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    > Tiaaa stad pewnie wiekszosc trafia do nas zamist do klientow :) Ostatnio
    > tez dostalismy kilka razy
    > i odsylamy do wlasciwego klienta a wlasciwa jednostka grozi palcem :) o
    ile
    > jest klauzula w umowie.

    Problem jest taki że podają iz na moim serverze jest strona która udostępnia
    tego typu pliki,
    aż się przestraszyłem że nic otym niewjem i zacząłem podejżewać włamanie.
    Ale po głębokim przeszukaniu dysku i konfiguracji httpd nic niema, raczej na
    100%
    Nie wykluczam że ktoś załozył sobje strone gdzies w sieci i zarządza nią
    maskowanym adresem mojuego serwera,
    tylko tak mozna to wytłumaczyć.
    Ale problem jest i chce go jakoś rozwiązac.

    Michał Sz.

  • 23. Data: 2004-03-03 20:36:01
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    > Po za tym CC idzie niby do:
    > f...@f...atomnet.pl

    ja równiez tak mam

    Michal Sz.

  • 24. Data: 2004-03-03 20:37:43
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    > Erm, na list po polsku odpisać, że nie znasz angielskiego? I może jeszcze
    > załączyć skan zaświadczenia o analfabetyzmie, co? :->
    _________________
    Jesli to do mnie, to dzięki za uwagi, podeśle to zaświadczenie :-)

    Michał Sz.

  • 25. Data: 2004-03-03 20:43:57
    Od: Adam Nowacki <p...@b...vectranet.pl>

    > ja równiez tak mam

    Cos mi to smierdzi ...

  • 26. Data: 2004-03-03 20:49:06
    Od: "Michal S." <s...@p...onet.pl>

    Z tego zo widze jest to standardowy mail, podaja w nim oczywiście nazwe
    filmu i szczególy jak temu zapobjec.
    Ale podają również że jest on na moim serwerze co dziwne raczej go tam niema
    i tu mnie gryzie, dlaczego
    tak piszą. Oczywiście nie podali URL-a do tej strony wjęc nie moge sprawdzić
    ani namieżyć cokolwiek.
    Wjęc odpisałem im że nie posiadam strony która umozliwja sciaganie plików
    jakichkolwiek
    Będę czekał na odpowiedz która z waszej wypowjedzie nigdy nie nadejdzie.

    Dzięki za wszystkie odpowiedzi i czepjanie się mojej ortografi.

    Michal Sz.

  • 27. Data: 2004-03-03 20:53:07
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    Michal S. wrote:
    > Dzięki za wszystkie odpowiedzi i czepjanie się mojej ortografi.

    Nie masz tam Worda ze slownikiem do tego swojego Outlooka ?

    --
    ./ premax
    ./ p...@h...pl

  • 28. Data: 2004-03-03 21:00:02
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Wed, 3 Mar 2004 21:37:43 +0100, "Michal S." <s...@p...onet.pl> wrote:

    >_________________
    >Jesli to do mnie, to dzięki za uwagi, podeśle to zaświadczenie :-)

    Nie, do tego, co proponował Ci odpisywanie, że nie znasz angielskiego, na list
    napisany po polsku. Oczywiście, jeśli zastosujesz się do jego rady, to i do
    mojej powinieneś...
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 29. Data: 2004-03-03 23:11:44
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl>

    "Michal S." <s...@p...onet.pl> wrote in message
    > Otrzymałem list z takowej instytucji:
    >
    > Motion Picture Association
    > Woridwide Internet Enforcement
    > 15503 Ventura Boulevard
    > Encino, CA 91436

    To w Polsce nie ma mocy prawnej - list otrzymales po angielsku.

  • 30. Data: 2004-03-04 05:43:18
    Od: Wojciech Puchar <w...@t...3miasto.net>

    > Otrzymałem list z takowej instytucji:
    >
    > Motion Picture Association
    > Woridwide Internet Enforcement
    > 15503 Ventura Boulevard
    > Encino, CA 91436
    >
    > Ponieważ jestem administratorem nie wjelkiej sieci ok 300userow i firma w
    > której pracuje świadczy usługi dostępu do internetu,

    ja też. z informacją że w mojej sieci na jakiejś stronie WWW udostępnione
    są filmy i pare jakiś paragrafów nie do końca związanych z sytuacją i
    nakazem skasowania.

    bez informacji jaki URL jakie IP cokolwiek - jakby myśleli że się będe bał
    i przeszukam wszystko co możliwe.

    odpisałem że nie ma żadnego prawa które mi pozwala kasować cudze rzeczy
    bez nakazu prokuratury, żeby podali konkrety, pisali maile zgodnie z
    normami (tekst) i że w razie czego udostępnie personalia osoby która to
    robi jak mi podadzą dokładnie adres.

    tekst był po polsku, generowany z automatu, odpowiedzi raczej nikt nie
    czyta a jeśli już to ja też napisałem po polsku.

    to jest kampania metodą straszenia - nic więcej