  • 1. Data: 2009-12-06 19:26:52
    Temat: Co wybrać ASUS XONAR czy SOUND BLASTER X-FI XTREME
    Od: "kowtow" <k...@N...onet.pl>

    Przymierzam się do wymiany karty dzwiekowej
    padło na
    SOUND BLASTER X-FI XTREME
    lub
    ASUS XONAR DS
    Cena ta sama 169
    lub może coś podobnego do 230
    Proszę o opinię
    Sprzęt przeznaczony głównie do słuchania muzyki na słuchawkach i głośnikach
    2.1
    Słuchawki i głośniki bardzo dobrej jakośći
    a stara karta to sound blaster live 5.1
    Co wybrać?

  • 2. Data: 2009-12-06 19:30:20
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 6 Dec 2009 20:26:52 +0100, kowtow napisał(a):

> [...]
    > 2.1
    > Słuchawki i głośniki bardzo dobrej jakośći

    Jeśli do muzyki, to bezwględnie Xonar.

    "Krocz naprzód, mężny światłości synu
    A te sedesy w kolorze jaśminu
    Skąpanego w bladej poświacie miesiąca
    Znajdziesz tam, kędy wiedzie strzała gorejąca!"

  • 3. Data: 2009-12-06 22:23:06
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    On 2009.12.06 20:26, kowtow wrote:
    > Przymierzam sie do wymiany karty dzwiekowej
    > pad?o na
    > SOUND BLASTER X-FI XTREME

    Ale który ? Są dwa, całkiem różne modele.

    Xonar D1

    --
    Mar

  • 4. Data: 2009-12-06 22:36:55
    Od: btn <w...@b...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > Jeśli do muzyki, to bezwględnie Xonar.

    Dlaczego akurat Xonar?

  • 5. Data: 2009-12-06 22:37:18
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sun, 06 Dec 2009 23:36:55 +0100, btn napisał(a):

    > Dlaczego akurat Xonar?

    Lepsze przetworniki, w efekcie lepsza reprodukcja dźwięku w całym paśmie,
    DSP pracuje bez resamplingu do 48kHz.

    "A cóż można polepszyć w tak doskonałym programie jak iTunes?"
    Alvy Singer

  • 6. Data: 2009-12-07 15:05:53
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 06-12-2009 o 23:23 Mariusz napisał na pl.comp.pecet:

    > Xonar D1

    Potwierdzam. W tej cenie tylko ta karta. Xonar DS ma gorsze
    przetworniki A-D D-A. Ja posiadam DX, a więc "bliźniaczy"
    model na PCI-E. Z dźwięku jestem zadowolony, natomiast brak
    wyjścia S/PDIF na płytce i złe mocowanie w porcie to wady
    tego modelu.

    --
    Wiesław
    Opera Mail