    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Co to za rodzaj czujnika temperatury ?
    Date: Fri, 28 May 2010 23:11:18 +0200

    Takie coś wydłubałem po dość ostrej walce z masą zalewową (dlatego brak
    wyprowadzeń i trochę ukruszone). Szklane. Charakterystyka podobna do
    termistora NTC, ale jak gdyby bardziej liniowa, kolanko jest mniej
    widoczne. pracowal jako czujnik temperatury powietrza.

    http://sebobialy.net/czujnik_szklany.jpg

    Co to jest, gdzie to dostać, kto to produkuje? Charakterystykę sobie
    zdjąłem więc zakładam że dopasuje sobie konkretny typ mając dane katalogowe.