  • 101. Data: 2011-04-09 08:29:35
    Temat: Re: Co sadzicie o tej nawigacji?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 08 Apr 2011 22:23:44 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Zacznę jak Adam ;) - w żuku wiele ;) W roomsterze również jest
    >miejsce na desce. W megsankach tyż.

    W megankach ? W takich ?
    http://photos03.otomoto.pl/photos/original/C17/45/73
    /C17457382_3.jpg

    Czy w takich

    http://photos04.otomoto.pl/photos/original/C16/78/59
    /C16785903_3.jpg

    J.

  • 102. Data: 2011-04-09 08:31:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 09 Apr 2011 00:03:26 +0200, Rafał "SP" Gil wrote:

    >Jak dla mnie kurdupel. Sorry.

    Zaraz, albo ja cie zle pamietam, albo licz sie ze slowami, bo jak sie
    kiedys spotkacie, Cavallino zobaczy te twoje 190 centow, to jak ci
    przyp*, to sie oduczysz chinskie centymetry stosowac :)

    J.

  • 103. Data: 2011-04-09 09:35:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Zaraz, albo ja cie zle pamietam, albo licz sie ze slowami, bo jak sie
    > kiedys spotkacie, Cavallino zobaczy te twoje 190 centow, to jak ci
    > przyp*, to sie oduczysz chinskie centymetry stosowac :)

    Spoko, ja jestem spokojny człowiek, daleko mi do rękoczynów.
    Zwłaszcza o słowa.

  • 104. Data: 2011-04-09 10:01:01
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-08 11:06, Cavallino pisze:

    > Albo na podszybiu masz kilkanaście cm wolnej wysokości (TIR?), albo
    > jakiś kit wciskasz.
    > U mnie nawet komórka w tym miejscu już ogranicza widoczność, a toto ma
    > ekran ze 3 cale, a Ty piszesz że 10 cali nie ogranicza.

    To znaczy tylko tyle, że kupiłeś samochód z totalnie zrąbanym pod
    względem ergonomii kokpitem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 105. Data: 2011-04-09 10:54:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:

    > To znaczy tylko tyle, że kupiłeś samochód z totalnie zrąbanym pod względem
    > ergonomii kokpitem.

    Bo nie ma 20 cm między szybą a deską rozdzielczą?
    ROTFL !!!!!

    Jarek już wrzucał zdjęcia z Meganki - ta to miała wysoko deskę, w Ceedzie aż
    tak wysoko nie jest, jest po prostu normalnie.

  • 106. Data: 2011-04-09 12:08:45
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-09 08:31, J.F. pisze:

    > Zaraz, albo ja cie zle pamietam, albo licz sie ze slowami, bo jak sie
    > kiedys spotkacie, Cavallino zobaczy te twoje 190 centow, to jak ci
    > przyp*, to sie oduczysz chinskie centymetry stosowac :)

    Źle pamiętasz :) Bite kilka ponad 190 ;) Zważ, że widywaliśmy
    się głównie w stanie siedzącym i wypitym :)

    6008

  • 107. Data: 2011-04-09 12:10:24
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-04-09 08:29, J.F. pisze:

    > W megankach ? W takich ?

    > Czy w takich

    Podpowiem - nigdy nie korzystałem z środkowych nawiewów bo są
    dla mnie męczące. Korzystam tylko z kombinacji SZYBA+NOGI.

    6008

  • 108. Data: 2011-04-11 08:00:14
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2011-04-08 13:01, *J.F.* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    > Tzn za Jedrzychowicami, u Niemcow juz ? Tam wlasnie obowiazuje 80 :-)

    Tak, oczywiście o ten chodzi :)
    Jechałem tym tunelem zmieniając szybkość - wjazd jakieś 110, potem
    zatwardzenie do 70 i tak wyjechałem z tunelu - navi dobrze mi koniec
    pokazała.

    > Najlepiej byloby podpiac pod licznik kilometrow - no ale to utrudnienie.

    Ponoć niektóre fabryczne biorą przebieg z kół...

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 109. Data: 2011-04-11 08:04:11
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 07 Apr 2011 12:23:15 +0200, AL napisał(a):

> [...]
    la-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg

    > zaslania Ci kratki nawiewu?

    Sprawdziłem - kratki nawiewu są przysłonięte minimalnie - można ich
    spokojnie używać. Także teza że 7 cali w osobowym aucie zasłania pół
    szyby jest nieprawdziwa.

  • 110. Data: 2011-04-11 09:55:57
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-04-11 08:04, Seba pisze:

    la-pod-nawigacje-alfa-romeo-159.jpg

    > Sprawdziłem - kratki nawiewu są przysłonięte minimalnie - można ich
    > spokojnie używać. Także teza że 7 cali w osobowym aucie zasłania pół
    > szyby jest nieprawdziwa.

    Za to wersja do 307 wygląda jak mocowana wprost na kratce.
    http://www.setex.pl/?p=productsMore&iProduct=584&sNa
    me=peugeot-307-od-05-01-cc-cabrio
    Aż chciałbym obejrzeć konstrukcję tego cudaka. Bo wygląda na uchwyt za
    kilkanaście zł, obszyty skórą.