  • Data: 2012-05-22 22:35:33
    Temat: Co pokazal dzis rano Onet?
    Od: Angus48 <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam za crossa ale pytanie dotyczy chyba dwóch grup. Dzisiaj
    rano Onet zapodał demonstrację "polskich szalonych skrzyżowań". Nie ma
    juz tych obrazków, ale komentarze dostępne są tu:
    http://moto.onet.pl/forum.html?hashr=1&#forum:NCwxNj
    QsOCwxMTg5Mjc0NywwLDAsMCxmb3J1bTAwMS5qcw==
    Było tam chyba 9 polskich skrzyżowań ale moje pytanie dotyczy jednego,
    skrzyżowania Łodź - Nowosolna - koordynaty - 51°47'38.02"N
    19°35'23.33"E
    Ciężko to wygląda, ale jestem ciekawy, jak na tym skrzyżowaniu
    zachowuje się GPS z dajmy na to taką Automapą? Rondo to nie jest więc
    pan Holowczyc nie powie, że na rondzie trzeba zjechać na 6-tym czy
    7-ym wyjeździe. Co powie? "Na skrzyżowaniu skręć w prawo, mniej w
    prawo albo bardziej w prawo"?

    Pozdrawiam
    Angus48
    Z pozdrowieniami