  • 1. Data: 2012-09-24 20:57:19
    Temat: Co na zimę? Nokian WR G2 czy WR A3?
    Od: Smok Wawelski <r...@g...com>

    Hej HO,

    Co byście wybrali e rozmiarze 225/45 R17 i dla samochodu z ok. 200KM mocy?

    pozdrawiam,

    W.

  • 2. Data: 2012-09-24 21:06:51
    Temat: Re: Co na zimę? Nokian WR G2 czy WR A3?
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-24 20:57, Smok Wawelski pisze:
    > Hej HO,
    >
    > Co byście wybrali e rozmiarze 225/45 R17 i dla samochodu z ok. 200KM mocy?

    WR G2 odradzam. IMHO są opinie typu "nie pies, ni wydra" czyli ani
    letnie ani zimowe. Zobacz sobie, jak wygląda bieżnik - pół jest jakby
    letnie a pół zimowe. Pojeździłem na tym dwie zimy i oddałem gumiarzowi,
    bo, jak dla mnie była to oponiarska porażka.
    Główna wada tych opon to poślizg przy ruszaniu. Ja nie mam 200 KM tylko
    120 ale i tak przy mniej delikatnym depnięciu gazu auto od razu się
    ślizgało. Zachowanie w hamowaniu, czy na zakrętach też bez rewelacji.
    Miałem okazję przejechać się zimą takim samym autem po tej samej drodze
    na Firestone Winterhawk w odstępie kilkunastu minut więc nie ma tu mowy
    o uprzedzeniach. Nie wiem skąd się wzięły tak wysokie oceny tych opon?
    Jacek

  • 3. Data: 2012-09-24 22:09:27
    Od: tÎż

    Jacek wrote:

    > WR G2 odradzam. IMHO są opinie typu "nie pies, ni wydra" czyli ani
    > letnie ani zimowe. Zobacz sobie, jak wygląda bieżnik - pół jest jakby
    > letnie a pół zimowe.

    A jak napisałem rok czy dwa temu, że to są opony w zasadzie całoroczne
    (jako takie występują na wielu rynkach) to mnie kilku trolli oczywiście
    zwyzywało. ;)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 4. Data: 2012-09-24 22:33:34
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-09-24 22:09, t? pisze:
    > Jacek wrote:

    > A jak napisałem rok czy dwa temu, że to są opony w zasadzie całoroczne
    > (jako takie występują na wielu rynkach) to mnie kilku trolli oczywiście
    > zwyzywało. ;)

    No nie dziw się. Zabierasz głos na wielu forach i rzadko kiedy
    przyznajesz komuś rację, to i mało kto wierzy w to ci piszesz ;-)
    Jacek

  • 5. Data: 2012-09-24 22:54:49
    Od: R2r <b...@a...pl>

> [...]
    > Hej HO,
    >
    > Co byście wybrali e rozmiarze 225/45 R17 i dla samochodu z ok. 200KM mocy?

    WR G2 to odpuść sobie - mówię to jako ich użytkownik. Niestety.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __