  • 11. Data: 2009-06-19 05:31:14
    Temat: Re: Co na to firmy hostingowe?
    Od: "toudidel" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3aqoerkjz2s8.dlg@kapselek.net...
    > Opera generalnie daje radę z bezpieczeństwem, coś się tam chwalą że też
    > zadbali o bezpieczeństwo komputera z włączonym Unite, więc można przyjąć że tak źle
    z tym nie będzie ;)
    > Kapsel

    a kto sie nie chwali że daje rade? ;> wszyscy sie chwala
    --
    td

  • 12. Data: 2009-06-19 09:36:29
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 19 Jun 2009 07:31:14 +0200, toudidel napisał(a):

    > a kto sie nie chwali że daje rade? ;> wszyscy sie chwala

    Ale w odróżnieniu od takiego IE nie przypominam sobie jakichś krytycznych
    błędów w tej przeglądarce.
    Oni zresztą mają świadomość, że są niszowi, do tego usługa też młoda i kod
    zamknięty, więc jakby tak nagle wyszło że zamiast foldera udostępniło się
    pół dysku, to na pewno by się na nich to ostro odbiło. Stąd domniemywam, że
    można im zaufać, bo dotąd było OK, a krytyczne pliki to się i tak szyfruje
    ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 13. Data: 2009-06-19 09:43:05
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Kapsel pisze:
    > Oni zresztą mają świadomość, że są niszowi, do tego usługa też młoda i kod
    > zamknięty, więc jakby tak nagle wyszło że zamiast foldera udostępniło się
    > pół dysku, to na pewno by się na nich to ostro odbiło.

    Wydaje mi się, że Opera ma raczej wiernych użytkowników i taką wpadkę by
    przeczekali na innej przeglądarce, albo raczej wyłączyliby zabugowaną opcję.

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";