  • 1. Data: 2009-04-03 07:27:55
    Temat: Co myslicie o tym moto???
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Czesc
    Rozgladam sie za czyms czym moglbym czasami podniesc temperature na
    preclu - sprzetem do szybszego przemieszczania sie :
    http://moto.allegro.pl/item589801880_honda_vtr_1000_
    fire_storm.html
    rzucicie laskawie okiem, jakies opinie userow???
    Kef licze na linki z archiwum

    Tytus

  • 2. Data: 2009-04-03 07:42:00
    Temat: Re: Co myslicie o tym moto???
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> wrote in message
> [...]
    > http://moto.allegro.pl/item589801880_honda_vtr_1000_
    fire_storm.html
    > rzucicie laskawie okiem, jakies opinie userow???

    Z preclowych znajomych jezdzili na tym Wats-on ;) Katan, Daniello, Plissken
    i Hubert. Lesio (tak, TEN Lesio ;) ) chodzil napalony na VTR przez kilka lat
    lecz w koncu kupil Fazera 600. Poguglac Ci czy podac telefony? Acha,
    osiemnastokolowcem to chwile zajmie ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    To nie forum scigacza lecz grupa dyskusyjna pl.rec.motocykle.

  • 3. Data: 2009-04-03 09:55:24
    Od: "Greg" <o...@m...com>

    Użytkownik "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > http://moto.allegro.pl/item589801880_honda_vtr_1000_
    fire_storm.html
    > rzucicie laskawie okiem, jakies opinie userow???

    nie kumam, to kiera tam jest węższa od baku ?

  • 4. Data: 2009-04-03 10:06:14
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Tytus z Fabryki pisze:
> [...]
    > http://moto.allegro.pl/item589801880_honda_vtr_1000_
    fire_storm.html
    > rzucicie laskawie okiem, jakies opinie userow???

    Taaa. Urzekla mnie jego historia. Jednak moto przezylo cos wiecej niz
    spotkanie z drzwiami bo ma krzywo oba wydechy. Akurat w VTR paciaka
    mozna od razu poznac po wydechach bo sie gna jak maslo.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 5. Data: 2009-04-03 10:06:19
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Greg"
    nie kumam, to kiera tam jest węższa od baku ?

    Tez mnie urzekla jego opowiesc :) na szczescie blisko i lece dzis
    popaczec...

    Tytus

  • 6. Data: 2009-04-03 10:43:32
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    To ze sie zbiegaja koncami? To podobno normalne w VTR, tak przynajmniej
    pisali w opisie w SM.
    Co nie zmienia faktu ze sztuka jakas taka podejrzana :)przynajmniej bajka o
    drzwiach :)
    --
    pozdro,
    doomin13

  • 7. Data: 2009-04-03 10:52:11
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    doomin13 pisze:
    > To ze sie zbiegaja koncami?

    Ke ? One sa na roznych wysokosciach

    > To podobno normalne w VTR, tak przynajmniej pisali w opisie w SM.

    Duzo rzeczy pisali. Ja reanimowalem dwie VTR wiec wiem o czym mowie :)

    > Co nie zmienia faktu ze sztuka jakas taka podejrzana :)przynajmniej bajka o
    > drzwiach :)

    Kazda bajka dobra byle dzialala :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 8. Data: 2009-04-03 11:59:44
    Od: a...@g...com

    On 3 Kwi, 12:06, Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    > Taaa. Urzekla mnie jego historia. Jednak moto przezylo cos wiecej niz
    > spotkanie z drzwiami bo ma krzywo oba wydechy. Akurat w VTR paciaka
    > mozna od razu poznac po wydechach bo sie gna jak maslo.

    Może wydechy też się nie zmieściły w drzwiach? ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2009-04-03 14:57:11
    Od: Tekus <t...@t...com>

    a...@g...com pisze:

    > Może wydechy też się nie zmieściły w drzwiach? ;-)
    >
    > --
    > Artur
    > ZZR 1200
    Taaaa i od mrozu pęka plastik ;)