  • 1. Data: 2024-01-14 18:23:38
    Temat: Co można zrobić z elektrykiem podczas silnych mrozów ?
    Od: a a <m...@g...com>

    Co można zrobić z elektrykiem podczas silnych mrozów ?

    Zadaliśmy to pytanie ekspertom.

    I odpowiedź była zgodna.

    Podczas silnych mrozów można elektryka oddać na złom.

    Można też wyłączyć zimą ogrzewanie i zamarznąć

  • 2. Data: 2024-01-23 03:22:22
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    a a <m...@g...com> wrote:

    > Co można zrobić z elektrykiem podczas silnych mrozów ?
    >
    > Zadaliśmy to pytanie ekspertom.
    >
    > I odpowiedź była zgodna.
    >
    > Podczas silnych mrozów można elektryka oddać na złom.

    Ale ty chcesz elektronikom tłumaczyć, że to jest szaleństwo niemające nic
    wspólnego ze zdrowym rozsądkiem? Czy komu?

    --
    Łysi mają lepiej chłodzony procesor.

  • 3. Data: 2024-01-23 20:38:24
    Od: a a <m...@g...com>

    On Tuesday 23 January 2024 at 03:30:31 UTC+1, Arnold Ziffel wrote:

    > Ale ty chcesz elektronikom tłumaczyć, że to jest szaleństwo niemające nic
    > wspólnego ze zdrowym rozsądkiem? Czy komu?
    >
    > --
    > Łysi mają lepiej chłodzony procesor.
    Ja niczego nie usiłuję, ani nie tłumaczę.

    Ostatnio zamieszczono zdjęcia robionych w elektryki z Chicago, gdy dziesiątki Tesli
    zamarzły pod szybkimi ładowarkami,
    gdyż automatyka wyłącza ładowanie podczas silnych mrozów, gdy elektrolit zamarznięty.

    Tak Arnoult z Paryża stracił kilkat elektryków z wypożyczalni, bo klienci podjeżdżali
    pod ładowaeki aby elektryki oddać, a ładowarki były zajęte i zostaiali na poboczach i
    padły aku, bo tam był gorący elektrolit i kilkuletnie elektryki poszły na złom

    Brókselka jest bezmyślna, bo tam nie ma naukowców, inżynierów, praktyków, a są
    jedynie bezmyślni biurokraci i jak jest interes do zrobienia to będą promowali rowery
    na wodór, albo pralki akumulatorowe, albo szyby plastikowe, byle wyrwać kasę

    Jak Polska kupi milion autobusów elektrycznych (Morawiecki)
    i nadejdą silne mrozy, to cała Wawa nauczy się chodzic zimą na piechotę we mrozy