  • 1. Data: 2002-06-30 18:58:30
    Temat: Co jest?
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    no wlasnie co jest z polipem? zostal moderowany?

  • 2. Data: 2002-06-30 22:17:23
    Temat: Re: Co jest?
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl>

    Cóż, Sun, 30 Jun 2002 18:58:30 +0000 (UTC)
    Paweł Zamaro <z...@p...fm> pisze:

    > no wlasnie co jest z polipem? zostal moderowany?

    Długo spałeś?

    ps. Tak. Już z pół roku...
    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak Choose life, choose scene!
    <b...@t...one.pl> > S y m p h o n y 2 0 0 2 <

  • 3. Data: 2002-07-01 09:55:17
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    no troche spalem, ale mowie powaznie, ta grupe odwiedzam codziennie i
    kozystajac z servera news.tpi.pl nie dostawalem zadnych nowych postow,
    sprawdzalem po 15-20 razy dziennie i naprawde nic

  • 4. Data: 2002-07-02 14:19:29
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik <z...@p...fm> wyplodzil:

    > no troche spalem, ale mowie powaznie, ta grupe odwiedzam codziennie i
    > kozystajac z servera news.tpi.pl nie dostawalem zadnych nowych
    > postow, sprawdzalem po 15-20 razy dziennie i naprawde nic

    Jednym głosem przeszło, że nadal będzie moderowany.
    (Dobre i złe tego strony).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

  • 5. Data: 2002-07-02 14:32:52
    Od: Przemek Sako Galczewski <n...@i...waw.pl>

    "Paweł Zamaro" wrote:

    > no troche spalem, ale mowie powaznie, ta grupe odwiedzam codziennie i
    > kozystajac z servera news.tpi.pl nie dostawalem zadnych nowych postow,
    > sprawdzalem po 15-20 razy dziennie i naprawde nic

    na pl.internet.komunikaty masz informacje

    Sako

  • 6. Data: 2002-07-02 14:38:23
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    DooMiniK <b...@p...wp.pl> wrote:

    > Jednym głosem przeszło, że nadal będzie moderowany.

    Bredzisz. Przeczytaj dokładnie zasady głosowania na http://www.usenet.pl i
    to co napisał tutaj Tomek kilka dni temu.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 7. Data: 2002-07-02 16:10:13
    Od: "DooMiniK" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik <s...@i...pl> wyplodzil:

    > Bredzisz.

    Miło mi - Dominik.

    > Przeczytaj dokładnie zasady głosowania na
    > http://www.usenet.pl i to co napisał tutaj Tomek kilka dni temu.

    Niestety, nie miałem dostępu kilka dni temu do internetu, więc chociaż
    powiedz, jaki Tomek.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    b...@i...pl

  • 8. Data: 2002-07-02 16:17:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    DooMiniK <b...@p...wp.pl> wrote:

    > Niestety, nie miałem dostępu kilka dni temu do internetu, więc chociaż
    > powiedz, jaki Tomek.

    Jeśli zadasz sobie trud zerknięcia na http://www.usenet.pl, to będziesz
    wiedział jaki Tomek i czego dotyczyła jego wypowiedź.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 9. Data: 2002-07-05 19:31:23
    Od: c...@m...pl ([cookie])

    On Sun, 30 Jun 2002 18:58:30 +0000 (UTC), "Paweł Zamaro"
    <z...@p...fm> wrote:

    >no wlasnie co jest z polipem? zostal moderowany?

    sam przegapiles ten fakt, natomiast kilka postów wyzej zywiolowo
    opieprzasz jednego kolesia za to, ze przegapil modyfikacje oferty
    neostrady... piszesz mu "nie pozdrawiam" i sugerujesz problemy
    umyslowe... cóz wiec powinnismy teraz Tobie napisac? :)

    --
    stary sig'98 | _| , | , | '_| ||___ #poznan #fidonet 2:482/64