  • 11. Data: 2005-01-07 20:24:53
    Temat: Re: Co do cholery z THC.NET.PL ????????/
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Oni to tlumacza inaczej... Tani Hosting dla Ciebie - http://thc.net.pl :))

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 12. Data: 2005-01-08 14:29:18
    Od: n...@n...pl (Adas)

    Jakub Żukowski wrote:

    > WWW: http://lutek.php5.pl

    Podczas sprowadzania URL-a: http://lutek.php5.pl/
    wystąpił następujący błąd:
    Nie można ustalić adresu IP hosta o nazwie lutek.php5.pl

    *no comments*

    Adas

    -

  • 13. Data: 2005-01-08 18:14:16
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Adas wrote:
    > Podczas sprowadzania URL-a: http://lutek.php5.pl/
    > wystąpił następujący błąd:
    > Nie można ustalić adresu IP hosta o nazwie lutek.php5.pl
    >
    > *no comments*
    Co ma to do thc.net.pl? Odciagniecie od tematu?

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 14. Data: 2005-01-08 18:29:05
    Od: a...@n...pl (Adas)

    Jakub Żukowski wrote:

    > Co ma to do thc.net.pl? Odciagniecie od tematu?

    > --
    > Jakub 'LuTeK' Żukowski
    > mobile: (+48 502) 819 219
    > e-mail: j...@g...com
    > WWW: http://lutek.php5.pl

    Ma w tym sensie ,ze cudze krytykujesz a sam masz badziew kolego.
    W dodatku thc.net.pl juz dawno działa a twoj hosting wylecial chyba na
    Marsa.

    Adas

  • 15. Data: 2005-01-08 18:31:20
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Adas wrote:
    > Ma w tym sensie ,ze cudze krytykujesz a sam masz badziew kolego.
    > W dodatku thc.net.pl juz dawno działa a twoj hosting wylecial chyba na
    > Marsa.
    Zastanow sie na drugi raz zanim cos napiszesz. lutek.php5.pl to prywatna
    strona na prywatnym sdi - racja, wpis zostal omylkowo skasowany, lecz
    niestety trafiles jak kula w plot. Krytykuje "isp", bo on za to bierze
    pieniadze (za ten bubel, ktory dostarcza ludziom), a jesli u mnie cos
    nie dziala, to tylko mi.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 16. Data: 2005-01-08 22:26:46
    Od: "Neas" <n...@p...pl.usun-to>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> napisał(a):

    > Zastanow sie na drugi raz zanim cos napiszesz. lutek.php5.pl to prywatna
    >
    > strona na prywatnym sdi - racja, wpis zostal omylkowo skasowany, lecz
    > niestety trafiles jak kula w plot.

    To jak, już CIRa 2mbit nie zapewniasz? :>

    > Krytykuje "isp", bo on za to bierze
    > pieniadze (za ten bubel, ktory dostarcza ludziom), a jesli u mnie cos
    > nie dziala, to tylko mi.

    Ich nie należy krytykować za sporadyczne pady, bo w końcu to nie ich wina.
    Mają serwery w US, co implikuje 1. dużo niższe ceny, 2. niższą jakość i
    potencjalnie dłuższy czas reakcji w razie awarii. Ostatecznie z jakiegoś
    powodu hosting z 8 GB transferu w thc.net kosztuje 55 zł, a hosting z 10 GB
    w home.pl - 600 zł. Krytykowac można natomiast za np. nieprofesjonalne
    przygotowanie strony, która zawiera mnóstwo błędów stylistycznych,
    zabawnych sformułowań, a nawet literówki. Albo za bardzo swobodne podejście
    do aktualizacji oprogramowania (mają np. OpenSSH 3.6.1p2).

    --
    http://www.drzwi.org/

  • 17. Data: 2005-01-09 18:05:26
    Od: Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com>

    Neas wrote:
    > To jak, już CIRa 2mbit nie zapewniasz? :>
    Problemy z pamiecia? Kiedys mowilem, ze juz dawno sie tym nie zajmuje.

    > Ich nie należy krytykować za sporadyczne pady, bo w końcu to nie ich wina.
    Nalezy ich krytykowac za nieprofesjonalizm.

    --
    Jakub 'LuTeK' Żukowski
    mobile: (+48 502) 819 219

  • 18. Data: 2005-01-11 21:13:13
    Od: Borg <b...@b...lan>

    Jakub Żukowski <j...@N...gmail.com> wrote in

    > Problemy z pamiecia? Kiedys mowilem, ze juz dawno sie tym nie zajmuje.

    > Nalezy ich krytykowac za nieprofesjonalizm.

    No tak... Najlepiej jeszcze zeby ci placili przelewem na konto zeby kolega
    laskawie chcial u nich stronke trzymac?

    Nie badz smieszny.. Placisz.. Wymagasz.. Jezeli cos jest sporo tansze
    (statystycznie) od konkurencji, to musi byc tego jakis powod.

  • 19. Data: 2005-01-12 08:01:22
    Od: "Marcin Kapski" <a...@b...plNOSPAM>

    Użytkownik "nerez" <f...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Co sie dzieje z thc.net.pl mam u nich serwer i nic mi nie działa, miałem u
    > nich na serwerze strone i forum klubowe i lipa blada z mojej winy bo nie
    mam
    > backupu forum, czy jest jakaś szansa na kontakt kim kolwiek z
    > nieodpowiedzialnymi ludzi z thc??

    Zasadniczo to przed wybraniem firmy hostingującej przeczytałbym jaki mają
    sprzęt. Jak ktoś pisze że ma PROFESJONALNY serwer a potem podaje że ma p4
    2,8GHz i 512 RAMU, to naprawdę niejest poważny - gdzie macierze dyskowe,
    polityka bezpieczeństwa ?

    Zresztą 512 ramu - ja mam więcej w domu, nie mówiąc już o procku.

    Polecam więcej rozwagi na przyszłosć.

  • 20. Data: 2005-01-12 15:03:37
    Od: Neas <n...@n...invalid>

    Marcin Kapski pisze:

> [...]
    > macierze dyskowe, polityka bezpieczeństwa ?
    >
    > Zresztą 512 ramu - ja mam więcej w domu, nie mówiąc już o procku.

    No i co z tego? Jeśli zaczynasz i masz powiedzmy kilkadziesiąt
    klientów, to po co coś więcej?

    --
    Neas