  • 11. Data: 2011-02-03 12:51:32
    Temat: Re: Clarkson na Cyfra+
    Od: PaPi <...@...3>

    > yyyyy od dawna jest NG Wild w HD

    NG wild to zupelnie inny (i gorszy) program od zwyklego NG.
    Na ng wild leca powtorki programow NG obracajace sie "kolo" tematu przyrody.

  • 12. Data: 2011-02-03 12:53:07
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    Po kilku miesiacach znam juz wszystkie programy NG, w kolko to samo.
    Nie ma sie czym podniecac.
    Teraz jedyne HD ogladalne to filmy grabowane z BR:)

  • 13. Data: 2011-02-03 13:05:36
    Od: PaPi <...@...3>

    > Po kilku miesiacach znam juz wszystkie programy NG, w kolko to samo.

    Widac jestes jasnowidzem.
    Poniewaz codziennie na antenie NG leci przynajmniej jeden premierowy program

    > Nie ma sie czym podniecac.
    > Teraz jedyne HD ogladalne to filmy grabowane z BR:)

    Ogladam malo filmow. Na BR jest malo programow dokumentalnych, ktore
    emituje min. NG. Nastepnym bardzo dobrym programem, ktorego nie ma w N
    jest Planete. Filmy dokumentalnych, ktore sa na antenie tego programu
    ciezko znalezc gdzie indziej. Np. swietny cykl o historii mercedesa -
    zeby byc w temacie grupy.

  • 14. Data: 2011-02-03 13:12:24
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2011-02-03 13:05, PaPi pisze:
    > Widac jestes jasnowidzem.
    > Poniewaz codziennie na antenie NG leci przynajmniej jeden premierowy
    > program

    Ciekawe, jakos u mnie nic sie nie pojawia nowego.
    Chyba ze w jakis godzinach pracy:)

  • 15. Data: 2011-02-04 12:45:19
    Od: jack <t...@g...com>

    > Ciekawe, jakos u mnie nic sie nie pojawia nowego.
    > Chyba ze w jakis godzinach pracy:)

    widać nie oglądasz NG bo zapewniam Cię ze przedmówca miał rację i poza
    powtórkami lecą wciąż nowe premierowe odcinki różnych programów.
    Powtórki dobrze że są - jest szansa się dopasować ale wszędzie tak
    jest.

  • 16. Data: 2011-02-04 12:55:11
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
> [...]
    > powtórkami lecą wciąż nowe premierowe odcinki różnych programów.
    > Powtórki dobrze że są - jest szansa się dopasować ale wszędzie tak

    A co sie ostatnio nowego pojawilo?

  • 17. Data: 2011-02-04 16:27:26
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-02-03 10:00, neoniusz pisze:
    > Zonka maja uzytkownicy Polszmatu, bo stamtad te programy zniknely :)

    Ale, jak poinformowano "wychodzac na przeciw oczekiwaniom abonentow" ;)
    Wobec czego na polszmacie praktycznie nie ma co ogladac.
    Bedziemy sie rozstawac, na szczescie umowa sie skonczyla.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 18. Data: 2011-02-07 11:17:25
    Od: PaPi <...@...3>

    > A co sie ostatnio nowego pojawilo?

    Np. z cyklu wojna generalow fajny program o ofensywie w Ardenach czy
    bitwie na Luku Kurskim - to widzialem w zeszlym tygodniu.