    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Citroen C5 i twardy hamulec
    Date: Tue, 5 Nov 2013 07:13:19 +0000 (UTC)

    Witam,

    W mojej cytrynce (wersja po liftingu, 2007) już kilka razy zdarzyło się coś
    nieprzyjemnego z hamulcami: w pewnym momencie hamulec staje się bardzo
    twardy i trzeba na nim niemal stanąć by w ogóle zahamować.
    Dzieje się to z reguły rano - gdy samochód stał na zewnątrz. Ot po prostu po
    włączeniu silnika hamulec nie staje się miękki. Ale już raz się zdarzyło
    tak, że nagle podczas jazdy okazuje się że prawie nie mam hamowania :(

    Jadę z tym do mechanika, ale tak jeszcze z ciekawości się pytam - ma ktoś
    pomysł co może być przyczyną? Dotąd miałem jedną awarię związaną z hamulcami
    - padła pompa hamulcowa (tydzień po zakończeniu przedłużonej gwarancji, psia
    ich mać) i była wymieniona...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944