  • 1. Data: 2009-06-09 19:31:18
    Temat: Cienie w menu i zmiana kilku klas w css przy onmouseover
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    Witajcie,

    Mam do zrobienia menu, gdzie sa zakladki, a kazda zakladka ma 3 cienie
    (lewa i prawa strona, oraz nad srodkowa).

    Kazda pozycja w menu to

    I moje pytanie brzmi - czy mozna to jakos rozwiazac za pomoca styli dla
    li oraz ... jak ugryzc temat zmiany 3 klas przy onmouseover na
    class="srodek" - po najechaniu myszka ma zmienic sie background dla tych
    3 klas.

    M.

  • 2. Data: 2009-06-09 20:17:38
    Od: ant <a...@n...tld>

    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online wrote:
> [...]
    > li oraz ... jak ugryzc temat zmiany 3 klas przy onmouseover na
    > class="srodek" - po najechaniu myszka ma zmienic sie background dla tych

    Może coś w ten deseń:

    ul li:hover .lewa,
    ul li:hover .srodek,
    ul li:hover .prawa
    {
    background-color: green;
    }
    <ul>
    <li>
    </li>
    </ul>

  • 3. Data: 2009-06-09 20:33:05
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:
    > Mam do zrobienia menu, gdzie sa zakladki, a kazda zakladka ma 3 cienie
    > (lewa i prawa strona, oraz nad srodkowa).

    Pokaż te cienie.

    > Kazda pozycja w menu to

    matko bosko czestohosko, z onetu to wziąłeś? ;]
    Jak już naparzasz po elemencie na każdy obrazek, to pakuj elementy jeden
    do drugiego.

> [...]
    > li oraz ... jak ugryzc temat zmiany 3 klas przy onmouseover na
    > class="srodek" - po najechaniu myszka ma zmienic sie background dla tych

    Nie używać onmouseover tylko :hover (i :focus)
    a:hover, a:focus { pierwszy cien }
    a:hover span, a:focus span { drugi cien }
    a:hover span span, a:focus span span { trzeci cien }

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 4. Data: 2009-06-09 20:51:25
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    http://img199.imageshack.us/img199/2992/promb.jpg

    > matko bosko czestohosko, z onetu to wziąłeś? ;]
    > Jak już naparzasz po elemencie na każdy obrazek, to pakuj elementy jeden
    > do drugiego.

    Kazda zakladka sklada sie z 3 elementow. Jezeli znasz lepszy sposob, to
    chetnie "wyslucham" ?

    > Nie używać onmouseover tylko :hover (i :focus)
    > a:hover, a:focus { pierwszy cien }
    > a:hover span, a:focus span { drugi cien }
    > a:hover span span, a:focus span span { trzeci cien }

    No i wlasnie o to mi chodzilo, jak przy :hover zastosowac zmiane stylu
    dla 3 roznych klas (kazdy element jednej zakladki).

    M.

  • 5. Data: 2009-06-10 18:16:31
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    Mikołaj Jopczyński, Tychy Online pisze:

    > http://img199.imageshack.us/img199/2992/promb.jpg

    Dla takiego przypadku wystarczą Ci 2 cienie, lewy robisz baaaaaaardzo
    szeroki (łącząc lewy + środek), a w prawym tylko krawędź prawa.

    Toć podałem wyżej ;]

    --
    message[autor="PablO"]::after {
    content:"Pozdrawiam";

  • 6. Data: 2009-06-11 07:41:09
    Od: "Mikołaj Jopczyński, Tychy Online" <m...@g...com>

    ant pisze:

    > <ul>
    > <li>
    > </li>
    > </ul>

    O tym nie pomyslalem, zeby wiecej elementow wpakowac w li ;) Dzieki :)

    M.