  • 1. Data: 2010-05-13 09:40:39
    Temat: Ciekawostka z innej grupy
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    Za
    5...@n...neostrada.pl

    Przypomniałem sobie jeszcze o jednym ciekawym zjawisku które natychmiast
    zostało oczywiście wykorzystane. Kiedyś dzwoniłem na międzymiastową 058
    do
    gdańska i podczas wybierania pierwszych cyfr 0 i 5 juz po 5-tce
    usłyszałem
    przez chwilę jakiś głos. Było to głos jakiegos faceta który coś nawijał
    do
    kogoś podczas wybierania swojego 0 i 5.
    Krótko pomyślałem i zaraz zadzwoniłem do kumpla. Powiedziałem tak
    "kończymy
    rozmowę po czym podnosimy ponownie swoje słuchawki i wybieramy 0 i 5" i
    eureka słyszymy się!
    Okazało się że nasza centrala miała coś takiego dziwnego że po wybraniu
    05,
    dowolna osoba także podłączona do tej centrali jak wybrała 05 mogła się
    porozumieć za darmo. Do rozmowy mogła dołączyc nawet osoba trzecia,
    czwarta
    itd. Można było robic telekonferencje. Oczywiście było słychać słabo ale
    zrozumiale. Rozgadałem o moim wynalazku kolegom i juz po jakimś czasie
    wieczorami mieliśmy swego rodzaju czat. Po kilku tygodniach gdy wieść
    się
    rozeszła bardziej nie dało się już spokojnie pogadać bo pojawili się
    oszołomy, bekacze, "kup pan cegłę" aż w końcu pracownicy poczty polskiej
    telegraf i telefon postanowili zakończyć ten proceder i tak skończyły
    się
    nasze telekonferencje.

    Marek

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 2. Data: 2010-05-29 20:56:20
    Temat: Re: Ciekawostka z innej grupy
    Od: Stefan <c...@t...pl>

    Miałem podobny przypadek jakis miesiac temu, z tym, że dzwoniłem przez
    032... było słychać różnych ludzi, jak gadali, wybierali tonowo
    numery, itp...

    chominik

  • 3. Data: 2010-05-29 23:23:11
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Stefan" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    Miałem podobny przypadek jakis miesiac temu, z tym, że dzwoniłem przez
    032... było słychać różnych ludzi, jak gadali, wybierali tonowo
    numery, itp...

    Prosimy o nie sianie popeliny...

    --
    ((*))