  • 11. Data: 2004-12-21 13:42:00
    Temat: Re: Ciekawostka -> http://www.zoo.pl/
    Od: Jacek <b...@f...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > Użytkownik "stk" <wifistk/nospam/@gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > hm ....... ten facet to prawdziwy problem polskiego internetu
    >
    > zablokował na swoje bzdury bardzo atrakcyjne nazwy... :)
    Próbę walki ze złodziejstwem nazywasz problemem. Pewnie po prostu jesteś
    złodziejem.
    Pozdrawiam, Jacek

  • 12. Data: 2004-12-21 13:45:31
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Tue, 21 Dec 2004 12:40:29 +0100, Janusz - Vahanara
    <v...@o...gapp.pl> wrote:

    >Cóż, z www.tatry.pl mu nie wyszło.
    Domeny latwo sprawdzic.
    Wystarczy pobrac output z nasku i sprawdzic co jest zarejestrowane na
    sun.co.pl ;)

    --
    Wiesiek

  • 13. Data: 2004-12-21 13:46:31
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    "Wiesiek" <r...@o...pl> wrote in message
    > On Tue, 21 Dec 2004 09:39:52 +0100, Piotr Górski

    > Moze gosc lubi placic naskowi ??
    > Kiedys sie juz tu wypowiadal :)
    >
    > Poczytaj sobie: <s...@f...komorow.pl>
    > :)

    430 No such article

    --
    ---

  • 14. Data: 2004-12-21 14:29:37
    Od: Wiesiek <r...@o...pl>

    On Tue, 21 Dec 2004 14:46:31 +0100, "bad_skipper"
    <bad_skipper@bad_skipper.com> wrote:

    >430 No such article
    Witac TPI juz nie ma.

    Google tak:
    http://42.pl/url/a1e

    --
    Wiesiek

  • 15. Data: 2004-12-21 19:39:18
    Od: "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl>

    Kudlacz wrote:
    > Pozostaje dodac:
    > www.sport.pl, www.audio.pl, www.kosmetyki.pl, www.expo.pl,
    > www.media.pl

    Wiecie co ...
    ... mysle ze bez wzgledu na to gdzie to umiescil sprawa dotyczy
    zlodziejstwa ! Nie mozemy jako spoleczenstwo tolerowac prywatnych
    interesow ludzi bedacych urzednikami. Wykorzystal sytuacje i w piekny
    sposob "oszukal" goscia.
    Nie wiem na ile autor posta ma mocne dokumenty ale uwazam ze powinien
    udac sie z tym do sadu. Bez wzgledu na wszystko domagac sie zwego.
    Ponadto osobiscie zglosilbym do prokuratury prawdopodobienstwo
    popelnienia przestepstwa (karupcja ?). DLaczego jakas w tej domenie
    promuje siebie ?
    Nie obstaje za zadna ze stron bo nie mam wgladu do dokumentow ale na
    pierwszy rzut oka mi to smierdzi i to bardzo.

  • 16. Data: 2004-12-21 20:23:37
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Nie obstaje za zadna ze stron bo nie mam wgladu do dokumentow ale na
    > pierwszy rzut oka mi to smierdzi i to bardzo.

    1. skoro go oszukano to czemu nie idzie do sądu tylko ... no właśnie co właściwie
    robi...
    2. na jakiej zasadzie zarejestrował te domeny.. bo z tego co pamięta to NASK zawsze
    wymagał
    udokumentowania swoistego prawa do danej nazwy....

    3. a może to on chciał zrobić byznes i z tatry mu nie wyszło....

  • 17. Data: 2004-12-22 08:34:18
    Od: Jacek <b...@f...pl>

    Marek Dyjor wrote:

    > Użytkownik "Jaroslaw Druzbinski" <c...@c...net.pl> napisał w wiadomości

    > 1. skoro go oszukano to czemu nie idzie do sądu tylko ... no właśnie co
    > właściwie robi...
    Sądy sądy sądy SĄDY tak wszyscy tam pędza i słyszą sprawiedliwty wyrok,
    szczególnie jak mają 1/1000 pieniędzy tego co ma NASK na procesy. Życia
    Ci nie starczy żeby sie o swoje upomnieć.
    > 2. na jakiej zasadzie zarejestrował te domeny.. bo z
    > tego co pamięta to NASK zawsze wymagał udokumentowania swoistego prawa do
    > danej nazwy....

    Nie, nie zawsze, poza tym
    -NASK wielokrotnie zmieniał swoj własny regulamin wiec nie jest on zadnym
    wyznacznikiem. Co wiecej zmuszał innych do respektowania tych zmian mimo
    że kupowali domeny na innych warunkach.Teraz wymaga, czyli jest organem
    rozstrzygającym - śmiechu warty korupcyjny punkt.
    - Nie wymaga tego żadna inna organizacja rejestrująca domeny na świece bo
    tam musiała by ponosić prawne skutki swoich decyzji oraz pomyłek, a w
    Polsce jest Polska
    - Czyli uważasz że nask nigdy nie powinien udostę?nić takiej domeny
    bo kto jest według Ciebie właścicielem TATR POLSKICH, może YETI bo mieszka
    tam najdłużej?
    > 3. a może to on chciał zrobić byznes i z tatry mu nie wyszło....
    Kurcze zrobić biznes to chyba jest według Ciebie przestepstwo, to gratuluje
    światopoglądu
    Pozdrawiam, Jacek

  • 18. Data: 2004-12-22 08:34:54
    Od: Marcin Sochacki <w...@s...bg.univ.gda.pl>

    Marek Dyjor wrote:
> [...]
    > udokumentowania swoistego prawa do danej nazwy....
    >
    > 3. a może to on chciał zrobić byznes i z tatry mu nie wyszło....

    Może zamiast gadać po próżnicy sprawdzą Panowie archiwum polipu.
    Wałkowane wielokrotnie.

    Wanted

  • 19. Data: 2004-12-22 08:47:54
    Od: RusH <l...@p...pl>

    Jacek <b...@f...pl> wrote :

> [...]
    > -NASK wielokrotnie zmienial swoj wlasny regulamin wiec nie jest on
    > zadnym wyznacznikiem. Co wiecej zmuszal innych do respektowania
    > tych zmian mimo ze kupowali domeny na innych warunkach.Teraz
    > wymaga, czyli jest organem rozstrzygającym - śmiechu warty
    > korupcyjny punkt. - Nie wymaga tego zadna inna organizacja
    > rejestrująca domeny na świece bo tam musiala by ponosic prawne
    > skutki swoich decyzji oraz pomylek, a w Polsce jest Polska
    > - Czyli uwazasz ze nask nigdy nie powinien udoste?nic takiej
    > domeny bo kto jest wedlug Ciebie wlaścicielem TATR POLSKICH, moze

    100% racji, i uwazaj na zlodzieji z NASK - widocznie sa tam tacy, bo
    mnie juz raz scigali :DDD

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //