    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Ciecie blotnika, jak?
    Date: Fri, 10 Sep 2010 18:41:32 +0200

    Witam,

    Od jakiegos czasu zabieram sie za przerobke tylnego blotnika w
    Sportsterze. Mam zamiar pozbyc sie tylnej lampy i zastapic ja jakims
    innym czyms. Cos jak w Ironie. Pisalem juz o tym rok temu ale przerobka
    sie opoznila ze wzgledu na brak wlasciwego, zadawalajacego mnie
    rozwiazania na pozbycie sie tej lampy. Kupilem modul HD ale nie
    przypasowall do mojego sporciaka (2008) (btw, moze ktos reflektuje na
    69463-06 Run,brake, turn signal module kit, geniune HD :) ).
    Pomysl przelezal przez rok az trafilem na nowe rozwiazanie (brake +
    running zespolone w "uchwycie" do migaczy). No i pojawia sie temat
    cięcia błotnika.
    Czy da sie gdzies zlecic bardzo dokladne jego obciecie? zeby nie trzeba
    sie bawic pilnikiem dopracowywujac ksztalt (symetria). Jesli obetne to
    po amatorsku to bedzie to wygladalo badziewiowato zapewne. Moze w
    przypadku ciecia profesjonalnego (jakies lasery abo co?, nie znam sie na
    obrobce metali ) krawedz bedzie na tyle dokladna , ze uda sie uniknac
    lakierowania calego blotnika?

    Macie jakies pomysly?

    P.S. Kuczu, ja ciagle pamietam, ze obiecales mi dorobic ramke na
    tablice :). Moze wreszcie nadejdzie ten czas, kiedy Cie o to poprosze.
    Jak tylko wyprobuje to nowe rozwiazanie z lampami. Rozumiem, ze Twoja
    obietnica sie nie zdezaktualizowala?

    --
    Pozdr
    Laphroaig