  • 21. Data: 2013-08-05 18:23:10
    Temat: Re: Ciag dalszy inwigilacji
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-05 11:34, atm pisze:
    > Jeszcze troche a trzeba bedzie odkopac T68i...
    > http://www.gsmmaniak.pl/224862/fbi-zdalnie-podsluchi
    walo-uzytkownikow-androida/

    zycze im powodzenia chocby z telefonami HTC ktore defaultowo blokuja
    mozliwosc zgrywania rozmów (co najwyzej da sie cos nagrac na
    glosnomówiacym). Bez zabaw ze zmiana softu, kernela jest to nie do
    ominiecia. Poza tym po co im to, jak zapewne sa w stanie wyłapywać
    bezposrednio rozmowe GSM i dekodowac ja w locie? Chyba ze chodzi o
    Skype, ale przeciez M$ jest w PRISM...

    --
    @foe_pl

  • 22. Data: 2013-08-05 18:24:35
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-08-05 15:57, Mario pisze:
    > Teraz można wyjmować baterię z fona.

    a jak podsłuch jest wmontowany w baterie? ;)

    --
    @foe_pl

  • 23. Data: 2013-08-05 19:41:07
    Od: atm <...@v...pl>

    > Czy Ty myślisz że z biegiem lat i rozwoju technologi będziesz mniej
    > tajemniczy w czasach globalnej kontroli? Taki system nie został by
    > dopuszczony.
    >
    > Martwi Ciebie Android lub inne systemy. Ty wiesz ile informacji można
    > zebrać w miesiąc, dwa lub trzy po śmieciach które wyrzucasz z domu?
    > Szok. Android przy tym śmietniku to pikuś.

    Widzisz, jest kluczowa roznica miedzy tym co laduje w smieciach a tym do
    czego jestesmy zachecani aby skladowac w smartfonie/chmurze.
    Programy do przechowywania hasel, dane formularzy zapisane w
    przegladarce, dostep do konta przez NFC, notatki i inne cenne informacje
    zapisane w przeznaczonych do tego programach, FB z cala hisoria
    korespondencji, zdjecia i filmy nakrecone aparatem - pododno 25%
    uzytkownikow trzyma rowniez te rozbierane:
    http://tech.wp.pl/kat,130058,title,25-proc-osob-ma-s
    woje-nagie-zdjecia-w-telefonie-A-ty,wid,15393684,wia
    domosc.html
    Podtrzymuje zatem roznice miedzy smieciami, gdzie ladauja rzeczy zbedne
    i w wielu przypadkach potraktowane niszczarka a smartfonem i danymi
    skladowanymi bezposrednio w jego pamieci lub chmurze (ktorej wlasciclel
    ma duzo roznego rodzaju praw w stosunku do tych danych).
    Osobiscie bardzo sie tym nie przejmuje, bo w moim przypadku ilosc danych
    trzymanych w smartfonie nie rozni sie znaczaco od tego co trzymalem we
    wczesniej wzmiankowanej T68i. Dla niektorych jednak to nie tylko centrum
    rozrywki ale tez centurm zycia spolecznego i osobistego.

  • 24. Data: 2013-08-06 05:23:23
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-05 18:24, the_foe pisze:

    > a jak podsłuch jest wmontowany w baterie? ;)

    Tak na marginesie:
    Są instytucje, gdzie przy "ściśle tajnych" spotkaniach telefon wcześniej
    zostawia się u ochroniarzy, przed wejściem "na salę".
    Czy są jeszcze naiwniacy, którzy sądzą, że przy tej okazji telefon nie
    zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupełniony"?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 25. Data: 2013-08-06 05:35:15
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/5/2013 11:23 PM, sqlwiel wrote:

> [...]
    > Czy są jeszcze naiwniacy, którzy sądzą, że przy tej okazji telefon nie
    > zostanie przeszukany/skopiowany/sklonowany/"uzupełniony"?

    alez oczywiscie. wiadomo, ze wrog czycha wszedzie. podstepnie zapala
    swiatlo w lodowce i kapie wode z kranu. nawet podsluchuje przez zarowki.
    https://www.youtube.com/watch?v=gHxZUb0VAa8
    <rs>

  • 26. Data: 2013-08-06 07:36:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 5 Aug 2013 11:16:21 +0100, Waldek Godel napisał(a):
    walo-uzytkownikow-androida/

    > Jeden więcej, jeden mniej, co za różnica?
    > I tak logując się do konta google user zgadza się na totalną w zasadzie
    > inwigilację.

    No to co kupic, jesli sie czlowiek nie zgadza ?

    J.

  • 27. Data: 2013-08-06 07:51:37
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-08-06 07:36, J.F. pisze:

    > No to co kupic, jesli sie czlowiek nie zgadza ?

    Materiał na tratwę i zestaw pustelnika :)

  • 28. Data: 2013-08-06 07:53:59
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 8/6/2013 1:36 AM, J.F. wrote:

    > No to co kupic, jesli sie czlowiek nie zgadza ?

    tablet, ale gliniany. <rs>

  • 29. Data: 2013-08-06 16:23:43
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    >Materiał na tratwę i zestaw pustelnika :)

    Beda podgladac z gory z satelity i z dolu przez peryskopy :-(

    J.

  • 30. Data: 2013-08-06 16:30:48
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik J.F napisał:
    > Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup

    > Beda podgladac z gory z satelity i z dolu przez peryskopy :-(

    Siatka maskująca od góry.
    I obłożyć teren (wyspę) bombami przeciw u-botom ;)