  • 11. Data: 2012-07-30 07:36:33
    Temat: Re: Chyba widzia em Kuczu na trasie
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-29 10:58, Ivam pisze:

    > Ja zalapalem. Odpowiedz Kucza byla godna krakusa. :)

    Przeprowadzil sie?!
    Kuczu, wyjdzze na pole! Pojdziemy na browara!

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/show?id=M3278128
    DRZ 400e - http://otomoto.pl/show?id=M3176601

  • 12. Data: 2012-07-30 16:41:12
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Przeprowadzil sie?!

    Nie wiem. Po prostu krakusy maja dobre, szybkie i gotowe odpowiedzi.

    Nie zawsze blyskotliwe, ale maja.

    > wyjdzze na pole!

    U mnie tez sie mowilo "na pole", ale wiedzialem ze gdzies jest inaczej.

    > Pojdziemy na browara!

    Ale to myslalem, ze w calej polsce obowiazuje.

    Ja proponuje, zebyscie sobie do tego browara po kawalku weki zjedli.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 13. Data: 2012-07-31 07:41:31
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-30 16:41, Ivam pisze:

    > Ale to myslalem, ze w calej polsce obowiazuje.

    jabcoki tez ?

    > Ja proponuje, zebyscie sobie do tego browara po kawalku weki zjedli.

    A pozniej mamy wybierac flizy do warsztatu?

    pozdr
    newrom

  • 14. Data: 2012-07-31 15:57:53
    Od: Monster <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Nie zawsze blyskotliwe, ale maja.

    > U mnie tez sie mowilo "na pole", ale wiedzialem ze gdzies jest inaczej.

    U nas na dwór możesz pójść:-)

    Najbardziej bawiło mnie usłyszane w Bieszczadach "pobiegli my bez most"
    i kieleckie "Po co mama nie przyjechała"

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 15. Data: 2012-07-31 16:16:27
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > A pozniej mamy wybierac flizy do warsztatu?

    Flizy tez tylko w Krakowie? A ja myslalem, ze gadam po polsku, a nie gwara.

  • 16. Data: 2012-07-31 18:06:50
    Od: "K...@n...com" <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 30 lipca 2012 16:41:12 UTC+2 użytkownik Ivam napisał:

    > Nie wiem. Po prostu krakusy maja dobre, szybkie i gotowe odpowiedzi.

    No, ale tylko Ci z nad morza.

    KJ

  • 17. Data: 2012-08-01 07:58:33
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-31 15:57, Monster pisze:

    > U nas na dwór możesz pójść:-)

    u nas z dworu sie na pole wychodzi, u Was z pola na dwor ;)

    > Najbardziej bawiło mnie usłyszane w Bieszczadach "pobiegli my bez most"
    > i kieleckie "Po co mama nie przyjechała"

    :-)
    A na podlasju 'ja nie glodny' jako 'nie lubie' :-)

    pozdr
    newrom

  • 18. Data: 2012-08-01 07:59:50
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-07-31 16:16, Ivam pisze:

    > Flizy tez tylko w Krakowie? A ja myslalem, ze gadam po polsku, a nie gwara.

    No widzisz, a poszukaj fliziarza w Poznaniu czy Warszawie ;)

    pozdr
    newrom

  • 19. Data: 2012-08-01 08:15:07
    Temat: Re: Chyba widziałem Kuczu na trasie
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    Aten: http://kut.as/na-harleju-jpg ?

    --
    ???$ ?? ?????$

  • 20. Data: 2012-08-01 10:24:31
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-08-01 08:15, $heikh el $hah pisze:

    > Aten: http://kut.as/na-harleju-jpg ?

    A co ? Wpadl Ci w oko ?

    --
    Kuczu