  • 1. Data: 2009-04-07 11:00:01
    Temat: Chrome 2
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie: Czy ktoś z Was natknął się na informację, kiedy google ma
    zamiar wypuścić stabilną wersję Chrome 2?
    Mam problem z jedną stroną, a konkretnie z deklaracją
    display:table-cell; dla jednego diva... wszędzie chodzi - IE6, IE7, FF2,
    FF3, O, Safari, Chrome 2 beta ... ale pod Chrome 1 nie :(

    Pytanie, czy to olać, bo Chrome 2 za moment zostanie wydane, czy jednak
    przerabiać?

  • 2. Data: 2009-04-07 11:06:35
    Temat: Re: Chrome 2
    Od: "Krzysiek" <k...@g...com>

    A przypadkie nie wypuscilo już? Mam 2.0.170.0 i ani słowa o becie nie ma.

    --
    Krzysiek

  • 3. Data: 2009-04-07 11:59:08
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    >A przypadkie nie wypuscilo już? Mam 2.0.170.0 i ani słowa o becie nie ma.

    Tylko ze linia 1.x nie aktualizuje sie automatycznei do 2.x :-((
    Tak samo zresztą FireFox 2.x do 3.x. Nie rozumiem czemu tak robią.

    latet

  • 4. Data: 2009-04-07 12:06:48
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Latet pisze:

    > Tylko ze linia 1.x nie aktualizuje sie automatycznei do 2.x :-((
    > Tak samo zresztą FireFox 2.x do 3.x. Nie rozumiem czemu tak robią.

    Bo nie każdy chce wskoczyć na inną przeglądarkę automatycznie choćby
    pojawią się problemy z wtyczkami, które są niekompatybilne z nowszą wersją

    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 5. Data: 2009-04-07 12:09:22
    Od: sim_co <s...@g...pl>

    Krzysiek pisze:
    > A przypadkie nie wypuscilo już? Mam 2.0.170.0 i ani słowa o becie nie ma.

    Hmm... a skąd pobrałeś?
    Tutaj http://www.google.com/chrome jest nadal wersja 1.0.154

  • 6. Data: 2009-04-07 12:17:02
    Od: "Latet" <x...@s...pl>

    > Bo nie każdy chce wskoczyć na inną przeglądarkę automatycznie choćby pojawią
    > się problemy z wtyczkami, które są niekompatybilne z nowszą wersją

    No tak, ale to jest wylewanie dziecka z kąpielą. Więkoszość prostych userów nie
    uzywa wyrafinowanych wtyczek i nawet nie wie, że ma wersję 2.x a moglaby już
    mieć o wiele lepszą 3.x. Zresztą większość wtyczek od dawna jest dla FF 3.x.

    latet

  • 7. Data: 2009-04-07 12:59:38
    Od: Daniel Stalica <d...@s...info>

    Latet pisze:

> [...]
    > userów nie uzywa wyrafinowanych wtyczek i nawet nie wie, że ma wersję
    > 2.x a moglaby już mieć o wiele lepszą 3.x. Zresztą większość wtyczek od

    Owszem idąc tym tropem aktualizacja powinna iść z automatu gdy wszystkie
    wtyczki będą kompatybilne... ale czy komuś będzie się chciało...
    --
    Blog: http://blog.stalica.info

  • 8. Data: 2009-04-08 08:12:23
    Od: j...@g...com

    On 7 Kwi, 14:59, Daniel Stalica <d...@s...info> wrote:

    > Owszem idąc tym tropem aktualizacja powinna iść z automatu gdy wszystkie
    > wtyczki będą kompatybilne... ale czy komuś będzie się chciało...

    Nie tyle wszystkie co wszystkie danego uzytkownika, po co czekac na
    aktualizacje wtyczki "foo" jesli korzystam tylko z "bar"