  • 1. Data: 2018-04-01 22:14:26
    Temat: ChrisFix
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    były łożyska tłumika, był płyn migaczy, dziś mamy sprężyny powrotu tłoka :D

    https://www.youtube.com/watch?v=oFX_Xq9WHTI

  • 2. Data: 2018-04-02 06:33:08
    Temat: Re: ChrisFix
    Od: Bok <a...@g...com>

    W dniu 2018-04-01 o 22:14, m4rkiz pisze:
    > były łożyska tłumika, był płyn migaczy, dziś mamy sprężyny powrotu tłoka :D
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=oFX_Xq9WHTI

    dobry jest :):)

  • 3. Data: 2018-04-02 11:11:08
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 1 Apr 2018 22:14:26 +0200, m4rkiz

    > były łożyska tłumika, był płyn migaczy, dziś mamy sprężyny powrotu tłoka :D

    Wczoraj akurat piłem sobie wieczorem wino podczas oglądania. Jak zdjął
    pokrywę i wyskoczyły te sprężyny to oplułem pół stołu. :D Niby się tego
    spodziewałem a jednak mnie złapał. :P Ogólnie bardzo pozytywny gość, lubię
    go słuchać.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 4. Data: 2018-04-02 17:18:17
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Bok, 02 kwi 2018 w
    news:5ac1b285$0$1005$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    > dobry jest :):)

    Jak zobaczyłem, że Chris to pomyślałem o Kubeczko. Znacie gościa?
    https://www.youtube.com/channel/UC-G-_WzorDpCrZl1XrY
    wLvA/videos

  • 5. Data: 2018-04-02 18:37:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bledem jest zakladanie sprezyn powrotu tloka jesli nie zostaly wymoczone w oleju
    silnikowym minimum przez 12 godzin.