eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCholerne selespeeed...Cholerne selespeeed...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Cholerne selespeeed...
    Date: Tue, 13 Jul 2010 08:17:37 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 44
    Message-ID: <1srcgqs7gs1px$.dlg@kapselek.net>
    NNTP-Posting-Host: ebf50.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1279001858 26665 83.14.135.50 (13 Jul 2010 06:17:38 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 13 Jul 2010 06:17:38 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2296723
    [ ukryj nagłówki ]


    Pamiętacie moje przygody z alfą i magiczną skrzynią selespeed? :>
    Wtedy ostatecznie wymieniłem akumulator, bo coś siadał i problemy się
    skończyły.

    Ale, przyszło lato i skrzynia znów zaczęła marudzić. Raz na czas
    zeskakiwała w czasie jazdy na luz, sygnalizując awarię. Zdarzyło się tak
    ze dwa razy, w końcu w stojąc w korku zdechła zupełnie. Zepchnąłem na
    pobocze, następnego dnia wstała jakby nigdy nic (może ostygła?).

    Nie wiedziałem co z tym zrobić, raz jedzie - raz nie jedzie... planowałem w
    wolnej chwili przekulać się do katowickiego Ganinexu, ale skrzynia w końcu
    padła ostatecznie. Tak samo jak wcześniej - w czasie jazdy skrzynia
    przestała pracować i wywala błąd (mruga kontrolna i licznik biegów). Tym
    razem ostygnięcie nie pomogło i stwierdziłem, że to głupi pomysł był
    jeździć nią w takim stanie. Ale mądry Kapsel po szkodzie ;]

    Skrzynia po przekręceniu kluczyka nie wstaje, tj. mruga kontrolka i licznik
    biegów. Pompa pracuje, bo słychać. Auto oczywiście nie odpala w ogóle. O
    ile wcześniej dało się zrzucić bieg na luz, o tyle teraz stoi na 4 i nic
    nie pomaga.
    Coś tam pogmeraliśmy z kolegą przy skrzyni, wyszło że mam chyba mało oleju
    w tym module selespeeda. Kupiłem więc tutela CS speed dedykowany i zrobiłem
    dolewkę.
    Uzupełnienie oleju spowodowało tyle, że kontrolka skrzyni przestała do mnie
    mrugać, podobnie też licznik biegów. Niemniej skrzynia stoi cały czas na 4
    biegu. Próba odpalenia daje odgłos lekkiego stukania spod maski (tak ze
    1,5x na sekundę).

    I teraz pytanie do Was - co robić? :>
    - zamawiać lawetę, jechać do Ganinexu i coś mi poradzą? (ew. inne
    propozycje warsztatów od selespeeda ;)
    - wymienić cały olej w module selespeed? (ktoś wie gdzie się ten olej
    spuszcza? mogę mieć garaż z kanałem w razie potrzeby)
    - może coś z akumulatorem? mam centrę teraz, świeci dioda na zielono, że
    aku jest OK, ale mam podejrzenie że może go już trochę rozładowałem za
    mocno i może nie uciąga skrzyni?
    - a może zepchnąć do rowu, wylać resztę oleju na maskę, podpalić i zrobić
    najdroższego grilla w historii?...

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net
    kapsel(malpka)op.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: