  • 11. Data: 2011-01-24 23:27:11
    Temat: Re: Chinskie ceny wcišż budzš mój podziw...
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 23:43:59 +0100, Jawi wrote:
    >przesyłka 8 pln, więc nie zarobi

    Wtedy zarobi 8zl, bo "poczta zgubila" :-)

    Ale 10zl za polecony to faktycznie nie jest duzo .. choc 15 za
    priorytet - ktos tu chyba ma spora marze

    >tak, ale to 5 pln to dodatkowa kasa a nie warunek opłacalności

    Nie bylbym taki pewien.

    >mój znajomy handlował na giełdach/rynkach etc. Sprzedawał AGD, miał
    >zegarki - budziki elektroniczne po 7 pln. No niby tanio. Ale kupował je
    >w paczkach po 5 szt za 5 pln paczka:) Kupował u chińczyków na stadionie
    >XXlecia. Więc po ile sprzedawali je w chinach?

    Ale dawniej to mogly byc roznice kursowe itp. Ale teraz ??

    >mój szwagier sprzedawał reklamówki takie jednorazowki jak mają w
    >sklepach. Miał przebitkę od 700 do 1000%:) Na papierach różnych,
    >szczególnie pakowych też kilkaset.

    przebitke na drobnicy to zadna sztuka miec, nawet w elektronice -
    jesli opornik w hurcie kosztuje centa, to za ile sprzedasz jedna
    sztuke w detalu ? musi byc choc 50gr dla rownego rachunku :-)

    Ale jak zrobic taki miernik za zlotowke, bo transport tez nie jest za
    darmo..

    J.

  • 12. Data: 2011-01-25 02:26:10
    Temat: Re: Chinskie ceny wciąż budzą mój podziw...
    Od: "komar" <k...@o...eu>

> [...]
    niki-cyfrowy-i1408705663.html

    > jedna uwaga - zarabiaja na cenie przesylek.
    > Na jednym tego moze nie widac, ale "kazda nastepna sztuka 5zl"
    > To taka moda na allegro, towar tani, przesylka droga, klient nie
    > zwroci.
    >
    > Ale i tak podejrzewam ze to jakies zwroty. Przeciez to niemozliwe zeby
    > produkowali po cenie materialu - i to chyba tworzywa i piasku.
    >
    > Co nie znaczy ze niesprawne - moze cos pomylili, moze naobiecali i nie
    > dotrzymali - a zasadniczo bedzie dzialac. A moze taki ze padnie po 3
> [...]
    Nieprawda, ja kiedyś kupiłem 3 szt za cenę przesyłki 1 szt. W dwóch był
    spalony bezpiecznik.

  • 13. Data: 2011-01-25 04:26:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl> wrote in message

    > O ile dobrze rozumiem opis, to jest to pojemnik na trzy baterie R6/AA
    > mający kształt baterii 3LR12 a nie bateria jako taka.

    Brawo - rzeczywiście masz rację.

  • 14. Data: 2011-01-25 04:33:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Popatrz na koszt wysyłki i informację o dopłacie 5 PLN za kolejną
    > sztukę. Właśnie z powodu tej dopłaty aukcja idzie do weryfikacji i
    > zapewne szybko wyleci na zbity pysk.

    A dlaczego Was to dziwi?
    Sądzicie że wysyłka 10 takich mierników będzie kosztować 8zł?
    Na której poczcie?

    > 10 PLN za miernik 830 to żadna
    > rewelacja, a taka jest rzeczywista cena tego miernika.

    Ale pierwszy miernik możesz mieć za 4.79+8zł list ekonomiczny.
    Dopiero do drugiego dopłacasz 5 zł dodatkowej przesyłki.

  • 15. Data: 2011-01-25 04:34:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tom" <t...@n...spam.invalid> wrote in message
> [...]
    LR6-Batteries.html

    > Czy to przypadkiem nie jakas obudowa w ktora wkladasz 3 AA?
    >
    > "Its Capacity lesser than 3LR12,but it is durable,why?
    >
    > Because the rind can be used repeatedly,and you just need to open it and
    > change 3 new batteries when the battery out of energy.(but you'd better
    > read the instruction first when you will do this)"

    Tak, tak Roman już to wyczaił a ja nie zauważyłem.

  • 16. Data: 2011-01-25 09:16:02
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 24 Jan 2011 22:33:37 -0600, Pszemol wrote:

    >A dlaczego Was to dziwi?
    >Sądzicie że wysyłka 10 takich mierników będzie kosztować 8zł?
    >Na której poczcie?

    Sadzimy ze wysylka paczki do 1 kg kosztuje 9.50, do 2kg
    11zl, a do 5 kg 13 zl.

    Uczciwy sprzedawca mniej wiecej taka gradacje cen by zastosowal.

    >Ale pierwszy miernik możesz mieć za 4.79+8zł list ekonomiczny.
    >Dopiero do drugiego dopłacasz 5 zł dodatkowej przesyłki.

    Ale to juz 12.78 bez gwarancji otrzymania, to w sklepie mozna kupic
    za tyle :-)

    J.

  • 17. Data: 2011-01-25 09:25:32
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > Czekaj, ale LR6 to przeciez paluszek AA, znacznie mniejszy niz R12.
    > Jakis chinski wynalazek ?

    no przecież Chińczycy mają mniejsze paluszki!

  • 18. Data: 2011-01-25 09:45:19
    Od: "gri" <s...@a...er>

    Użytkownik "Robbo" <y...@m...com> napisał w wiadomości
    > Ja, gdy idę do sklepu kupić spodnie jeansy za np. 150 złotych,
    > zastanawiam się, ile kosztuje produkcja (5zł, czy mniej?).

    Wystarczy tylko szyć u siebie i sprzedawać po 149, by zostać bogaczem.

  • 19. Data: 2011-01-25 09:55:32
    Od: "Robbo" <y...@m...com>

    Panowie, dziwicie się, dlaczego Chińczycy robią tak tanio.
    Ja natomiast zawsze w sklepie dziwię się, dlaczego handlowcy
    sprzedają tak drogo.
    Po prostu wielkoseryjna produkcja kosztuje grosze, a ponadto
    producent i tak przyzwoicie zarobi.
    Ja, gdy idę do sklepu kupić spodnie jeansy za np. 150 złotych,
    zastanawiam się, ile kosztuje produkcja (5zł, czy mniej?).

    Robbo

  • 20. Data: 2011-01-25 10:26:28
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 10:55:32 +0100, Robbo wrote:
> [...]
    >sprzedają tak drogo.
    >Po prostu wielkoseryjna produkcja kosztuje grosze, a ponadto

    Ale az takie grosze ?
    Ile moze kosztowac miernik, gdzie jednak trzeba cztery elementy
    obudowy, plytke, wyswietlacz, kilka innych elementow z napisem
    "precyzyjne" ..

    >Ja, gdy idę do sklepu kupić spodnie jeansy za np. 150 złotych,
    >zastanawiam się, ile kosztuje produkcja (5zł, czy mniej?).

    Idz do innego - beda dzinsy po 20zl. Czy da sie za 5zl to nie wiem -
    material swoje kosztuje, szycie to ciagle reczna robota, duzo tam
    tego nie ma, ale staranna robota kosztuje.

    A czemu tak drogo - ogladam sobie taki "butik w galerii", klientow sie
    kilku kreci, przymierzaja, grymasza .. ale przy kasie nikt nie stoi.
    Ciekawe ile oni sprzedaja - dwie "pary" dziennie ?

    Najgorsze co innego - kurtek po 50 zl jest pelno. Ch* bardzo.
    Ale lepszy material, troche starannosci i ile bedzie kosztowac -
    100zl? Niestety nie ma. Trzeba wydac 500 :-(

    J.