  • 21. Data: 2014-03-03 17:33:56
    Temat: Re: Chamstwo telemarketerów ro?nie
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:qj17k9y79kp8.4txao3qnq2r0$.dlg@40tude.net...

    > I bedziesz mial w czasie obiadu 10 telefonow do rozlaczenia :-)

    Ja palcem nie ruszę, zrobi to za mnie przystawka za 30-50 PLN :P :) Mogą
    sobie 100 razy dzwonić. A ja sobie tylko zbiorę na centrali logi do
    zgłoszenia o nękaniu :P A jak mi przeszkodzą zadzwonić do cioci, bo akurat
    mi wpadną przy podnoszeniu słuchawki, to opierdolę, jak Święty Michał
    diabła.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 22. Data: 2014-03-03 17:41:11
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    (nie podnoszę - anonim)
    > Jest znany, ale to nie takie proste.
    > Moze lekarz, moze urzad, a moze wujek Andrzej z Ameryki dzwoni przez
    > jakiegos dziwnego voipa.

    Trudno, lekarz/rodzina uprzedzona stosownie zawiadomi przed takim telefonem,
    by na moment zdjąć blokadę, a jak urząd zechce - cóż, to problem urzędu,
    wezmą komórkę od p. Krysi, albo pójdą piętro niżej do księgowości i się
    dodzwonią :P Do mnie jak lekarz dzwonił, że mam złe wyniki, to się
    prezentował.

    > A telemarketer moze miec co chwile inny numer.

    Ale najprawdopodobniej jednak z pewnej puli, zablokować pulę (lub kila puli,
    bo z różnych dzwonią) i mamy spokój. Jeszcze jakby można każdej takiej puli
    przekierować numer na jakiś określony... wręcz chciałbym, aby im się
    pokazała prezentacja numeru docelowego równa... ich własnej puli :P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 23. Data: 2014-03-03 20:50:34
    Temat: Re: Chamstwo telemarketerów rośnie
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *ACMM-033* napisał(-a):

    > No, o telemarketingu gadamy, a Ty jeszcze nie zajarzyłeś, co to jest
    > "z wiadomego powodu"? :))

    Tak tajemniczo to zabrzmiało, że nie wpadłem na najbardziej oczywisty
    powód :D

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 24. Data: 2014-03-04 16:27:59
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    ws.atman.pl

    > Tak tajemniczo to zabrzmiało, że nie wpadłem na najbardziej oczywisty
    > powód :D

    Toczka w toczkę z tego właśnie powodu!
    Brat mój, będąc zajęty tym, czy owym, nie ma czasu na to, żeby się z jakimś
    *.*em, czy *.*dą zagadywać, czy chce lepszy kocyk, kołderkę, ksiunżeczkie ło
    historyjej czeguś-tam spod Pcimia Wielkiego, czy "darmowe" badanie w trakcie
    "niezobowiązującej" prezentacji wyrobów medycznych (rzecz jasna, do kupienia
    w normalnych sklepach za 1/2, a nawet 1/4 ceny z prezentacji, ale z "ŁEJERY
    JAK WIELKĄ" zniżką aż o 30 %, dobrzy wujkowie, kurwa...). Nie wiem, czy
    dobrze zapamiętałem, ale mój brat określił to mniej-więcej, jako "chuj im w
    dupę". A ja, jako brat, w zasadzie powinienem się zgodzić...:P

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

  • 25. Data: 2014-10-13 06:44:58
    Od: " 666" <...@...6>

    Mów telemarketerom "Jakubik? Nie ma i nie będzie, właśnie go zamordowałem".

    -----

  • 26. Data: 2014-10-13 11:09:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " 666" napisał w wiadomości grup
    >Mów telemarketerom "Jakubik? Nie ma i nie będzie, właśnie go
    >zamordowałem".
    >-----
    > "Tu nie mieszka ..."

    Tak sie to robi chlopaki: