  • 1. Data: 2014-04-13 13:26:39
    Temat: Ceramiczna ochrona lakieru (?)
    Od: anacron <a...@a...pl>

    A znalazłem takie coś.

    http://studio.carok.pl/37/Ceramiczna_ochrona_lakieru

    Ktoś próbował? :)

    --
    anacron
    aba/

  • 2. Data: 2014-04-13 13:41:13
    Temat: Re: Ceramiczna ochrona lakieru (?)
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 13.04.2014 13:26, anacron pisze:
    > A znalazłem takie coś.
    >
    > http://studio.carok.pl/37/Ceramiczna_ochrona_lakieru
    >
    > Ktoś próbował? :)

    ja bym po zabiegu spróbował czy da się zarysować gwoździem. Przecież
    słaba stal używana w gwoździach, niema szans zarysować ceramiki.

    ToMasz

  • 3. Data: 2014-04-13 16:37:46
    Od: "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl>

    Użytkownik "anacron" napisał w wiadomości grup

    A znalazłem takie coś.

    http://studio.carok.pl/37/Ceramiczna_ochrona_lakieru

    Ktoś próbował? :)

    Mój kolega skusił się na takie coś.
    Faktycznie, po takim zabiegu przez kilka miesięcy lakier na jego
    siedmioletnim A6 wyglądał lepiej niż nowy.
    To było 1.5 roku temu. Teraz już nie ma aż takiego efektu.

  • 4. Data: 2014-04-13 17:52:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "JaW" <janwojx@@USUN@..@TO@wp.pl> napisał w wiadomości grup

> [...]
    >

    > Mój kolega skusił się na takie coś.
    > Faktycznie, po takim zabiegu przez kilka miesięcy lakier na jego
    > siedmioletnim A6 wyglądał lepiej niż nowy.

    Ale czy taki wygląd to był skutek nałożenia jakiegoś badziewia, czy zwykłej
    polerki którą zastosowali PRZED nałożeniem?

    > To było 1.5 roku temu. Teraz już nie ma aż takiego efektu.

    No właśnie.
    Przy zwykłej polerce dokładnie tak by było i bez żadnych specyfików
    dodatkowych.