  • 11. Data: 2014-09-10 00:26:06
    Temat: Re: Całkiem ładny im wyszedł ten nowy iPhone6
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-10 00:16, aL wrote:

    > Najfajniejsza jest ta wgłębiona szybka obiektywu, żeby
    > się nie rysowała, gdy telefon leży na pleckach. No, ale
    > wiadomo, że to projektowało Apple, więc jest to jedynie
    > słuszna i obowiązująca linia.
    > aL

    Pomijajac to, ze przy wypuklym obiektywie tapanie w lezacy na biurku
    ekran pewnie bedzie bujalo iPhonem ;]
    Tak czy siak w koncu jest wiekszy ekran. W zasadzie ciezko sie do czegos
    przyczepic (po prezentacji, bo rzeczywistosc moze to zweryfikowac
    poczynajac od tradycji Apple'a - przypadlosci pierwszej partii)

  • 12. Data: 2014-09-10 00:29:35
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-10 00:26, atm wrote:
> [...]

    A jak Wam sie widzi zegarek?
    Podczas prezentacji swietnie sprzedaja materialy, design, miziania itd.
    Brakuje mi w nim jednak GPS. Swietnie wyglada trening spoconych
    ludzi.....ktorzy gdzis w glebi swej odziezy musza upchac iPhone'a.

  • 13. Data: 2014-09-10 01:33:33
    Od: rs <n...@n...spam.info>

    On 9/9/2014 6:29 PM, atm wrote:

> [...]
    > Brakuje mi w nim jednak GPS. Swietnie wyglada trening spoconych
    > ludzi.....ktorzy gdzis w glebi swej odziezy musza upchac iPhone'a.

    pewnie zalezy co kto trenuje. jak szyba dziala ze spocona reka. jak to
    dziala w wodzie. czy do tego sie mowi, jakiej jakosci ma glosniki, o ile
    ma. ale i tak maja czas na dopracowanie, bo ten zegarek w tym roku nie
    bedzie dostepny. <rs>

  • 14. Data: 2014-09-10 01:37:49
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message

    > Pomijajac to, ze przy wypuklym obiektywie tapanie w lezacy
    > na biurku ekran pewnie bedzie bujalo iPhonem ;]

    Zaraz, moment - aL pisze o wgłębionej soczewce obiektywu,
    aby się nie rysowała, Ty piszesz o wypukłym obiektywie...
    Skąd te wieści czerpiecie? Bo ja nic na ten temat nie usłyszałem.

    > Tak czy siak w koncu jest wiekszy ekran. W zasadzie ciezko sie do czegos
    > przyczepic (po prezentacji, bo rzeczywistosc moze to zweryfikowac
    > poczynajac od tradycji Apple'a - przypadlosci pierwszej partii)

    No ... zobaczymy.

    A co do NFC... zaimponował mi omówiony sposób płatności.
    Czy NFC w telefonach Samsunga można było użyć gdzieś w sklepach?
    Jak to działa u Samsunga?

  • 15. Data: 2014-09-10 01:40:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    > A jak Wam sie widzi zegarek?
    > Podczas prezentacji swietnie sprzedaja materialy, design, miziania itd.

    Bardzo mi się podobała prezentacja zegarka... To kółko świetne.
    Ten sygnalizator dotykowy też fajna sprawa, ciekawe jak zadziała.

    > Brakuje mi w nim jednak GPS. Swietnie wyglada trening spoconych
    > ludzi.....ktorzy gdzis w glebi swej odziezy musza upchac iPhone'a.

    A zegarek Samsunga ma GPSa?
    Gdzieś widziałeś już opublikowane porównanie tych urządzeń?

  • 16. Data: 2014-09-10 01:52:16
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam.pl> wrote in message news:lunpgt$ugk$1@dont-email.me...
> [...]
    a-z3-dual-bialy-smartwatch-2.bhtml

    Cena zegarka Appla ma być w USA od $350 w zwyż.
    Połowa z ceny iPhone.

    > czy ja dobrze widze?
    > Apple zerznelo bok obudowy z Xperii Z3 (zaokraglenia).

    Oj... prędzej z Z1.

    > Jak ktos dobrze to ujal w jednym z komentarzy:
    > " Iphone 4 looks better than this in design Guess this is the start of the
    > downfall of apple And now there is a watch Whose the copycat now? Trying
    > to catch up with other compenies? WELL CATCH UP WITH UPGR..."

    No ale to że komuś się taki czy inny telefon bardziej podoba nie znaczy
    wcale że autorytatywnie firma idzie w złym czy dobrym kierunku...
    Przecież to tylko opinia jednego człowieka. Jego osobisty gust/smak.

  • 17. Data: 2014-09-10 07:13:04
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 9 Sep 2014 18:52:16 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Cena zegarka Appla ma być w USA od $350 w zwyż.

    I uważasz to za normalne?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 18. Data: 2014-09-10 07:15:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 9 Sep 2014 18:37:49 -0500, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Czy NFC w telefonach Samsunga można było użyć gdzieś w sklepach?

    Można. I nie tylko w telefonie Samsunga.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2014-09-10 08:16:18
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-09-09 19:16, Pszemol pisze:
    > przyznaję, że ładny jest:
    > http://www.apple.com/live/2014-sept-event/

    Ceny też :)

    iPhone 6: 16GB - ?539, 64GB - ?619, 128GB - ?699
    iPhone 6 Plus: 16GB - ?619, 64GB - ?699, 128GB - ?789

    W PL ceny od 4000 do 6000zł :)

    http://allegro.pl/iphone-6-64gb-bez-simlocka-odbior-
    19-09-wawa-i4592561304.html
    2 osoby kupiły 2 sztuki 4 000 zł hahaha

    http://allegro.pl/apple-iphone-6-128gb-19-09-2014-od
    bior-wawa-5-5-i4592926010.html
    5 700 zł :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-09-10 08:50:10
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2014-09-10 01:40, Pszemol wrote:
> [...]
    >
    > A zegarek Samsunga ma GPSa?
    > Gdzieś widziałeś już opublikowane porównanie tych urządzeń?

    Ma nie tylko GPS ale i upchnieta cala komorke :]
    Ale niekoniecznie porownywalbym z nowym zegarkiem Samsunga, raczej
    dedykowanymi urzadzeniami, ktore sa faktycznie dla osob ambitnie
    uprawiajacych sport.

    Kos cos slyszal na temat wodoszczelnosci nowego iPhone (bo zegarek chyba
    bedzie jakas posiadal)?
    Znowu moze wyjdzie na to, ze ten telefon nie nadaje sie do uzytku w
    Irlandii... lub tez podczas serwisowania morskiego akwarium.