  • 1. Data: 2011-08-02 20:30:12
    Temat: Cagiva Canyon - sprzeglo rozrusznika poszukiwane
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Czolem kluski z rosolem!

    Poszukuje sprzegielka rozrusznika do Cagiva Canyon 500 z 2005. Obecnie
    zinstalowane okrutnie sie slizga. Larrson nie ma zadnych czesci do tego
    moto. Autoryzowany serwis w PL? Tylko gdzie i jaki - chetnie zapoznam, bo
    gógiel nic sensownego nie podaje. Nic co by brzmialo jak CAGIVA. A moze ten
    element podejdzie od innego moto? Jest ktos w stanie cos podpowiedziec?

    --
    ARO
    transalp

  • 2. Data: 2011-08-02 20:48:40
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-08-02 22:30, ARO pisze:
> [...]
    > element podejdzie od innego moto? Jest ktos w stanie cos podpowiedziec?

    Taaaa. Ten gosc twierdzi ze pasuje od jakiegos KTM:

    http://forum.cagivisti.de/forum/index.php?page=Threa
    d&threadID=18839

    To ma chyba silnik Rotaxa ? To bardzo zaweza krag poszukiwan.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 3. Data: 2011-08-02 20:53:53
    Od: jeDrASS <b...@u...gov>

    On 2011-08-02 22:30, ARO wrote:
> [...]
    > element podejdzie od innego moto? Jest ktos w stanie cos podpowiedziec?

    zajrzyj tu: http://www.demczuk.pl/
    świetny mechanik i sprzedaje cagive..

    --
    jeDrASS

  • 4. Data: 2011-08-03 15:38:33
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "ARO" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gógiel nic sensownego nie podaje. Nic co by brzmialo jak CAGIVA. A moze
    > ten element podejdzie od innego moto? Jest ktos w stanie cos

    Możesz napisać jak tym się jeździ i jak sie sprawuje, spsuwa sie czesto?
    Nieduze pieniadze kosztuje, spodobalo mi sie. Moze bym se zakupil ...
    Dzięki.

    --
    Grzybol

  • 5. Data: 2011-08-03 15:44:29
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

> [...]
    > gógiel nic sensownego nie podaje. Nic co by brzmialo jak CAGIVA. A moze
    > ten element podejdzie od innego moto? Jest ktos w stanie cos

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1732198143&msg=
    Tw%C3%B3j+e-mail+zosta%C5%82+wys%C5%82any.

    Tu jest fajne za małe pieniądze. Mogłbys napisac czy cos niepokojącego w nim
    dostrzegasz?

    --
    Grzybol

  • 6. Data: 2011-08-19 21:03:15
    Od: "ARO" <a...@p...pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał :

    > Możesz napisać jak tym się jeździ i jak sie sprawuje, spsuwa sie czesto?
    > Nieduze pieniadze kosztuje, spodobalo mi sie. Moze bym se zakupil ...

    Nie potrafię powiedzieć cokolwiek sensownego. Sprzęt jest ziomala. Odkąd
    kupił, przejechał się może ze dwa razy i sprzęgiełko jebło na amen. Do
    motocykli egzotycznych, tzn. rzadko spotykanych podchodzę z dystansem.
    Części nawet tych eksploatacyjnych nie mam zwyczaju i ochoty szukać po całym
    świecie. Leniwy jestem.

    To moto z aukcji ma lub miało kierownicę zgiętą z prawej strony. Na tych
    fotach widzę prawdopodobnie tyle samo co Ty. Najlepiej obmacać, ale to jak
    dla mnie drugi koniec Polszy.

    pzdr
    --
    ARQ