  • 1. Data: 2013-02-12 15:28:01
    Temat: CSS - wyrównanie tekstu w buttonie
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Tekst w buttonie jest centrowany w pionie. Narzucam buttonowi pewną
    wysokość i chciałbym aby ten tekst znalazł się w innym miejscu - 10px od
    góry. Teraz obchodzę problem narzucając padding-bottom. Czy jest lepszy
    sposób?

    Marek

  • 2. Data: 2013-02-12 18:14:58
    Temat: Re: CSS - wyrównanie tekstu w buttonie
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-02-12 15:28, Marek pisze:
> [...]
    > wysokość i chciałbym aby ten tekst znalazł się w innym miejscu - 10px od
    > góry. Teraz obchodzę problem narzucając padding-bottom. Czy jest lepszy

    Nadaj button-owi line-height takie samo, jak wysokość.

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 3. Data: 2013-02-12 19:37:17
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 18:14:58 +0100, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > Nadaj button-owi line-height takie samo, jak wysokość.

    Firefox ma swój !important dla line-height przycisków AFAIR

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2013-02-12 21:12:28
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-02-12 19:37, Borys Pogoreło pisze:

    > Firefox ma swój !important dla line-height przycisków AFAIR

    O ile pamiętam, to nie. Może któraś tam z wersji.

    Dodałbym jeszcze overflow:visible; IE7 (nie pamiętam też czy IE8/9)
    nadają <button>-owi (o ile mówimy o <button>-ie) normalne kształty, że
    tak to ujmę :-)

    --
    Cezary Tomczyk
    http://www.ctomczyk.pl/

  • 5. Data: 2013-02-13 00:08:20
    Od: Marek <p...@s...com>

    > Firefox ma swój !important dla line-height przycisków AFAIR

    Heh, napisał właśnie wspomniany przeze mnie Cezary, którego wypowiedzi
    nie widać poza cudzymi cytatami :-)

    Sprytne z tym line-height. Tak też uczynię. Dzięki.

    Marek

  • 6. Data: 2013-02-13 17:32:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Tue, 12 Feb 2013 21:12:28 +0100, Cezary Tomczyk napisał(a):

    > O ile pamiętam, to nie. Może któraś tam z wersji.

    <button> faktycznie ostylujesz, ale jeśli jeszcze musisz zachować jakieś
    tam wsparcie dla <powstań> IE6 <spocznij> to niestety trzeba się trzymać
    <input type="submit"> - jedyny niezabugowany przycisk, przesyłający
    wartość.

    Zajrzyj do resource://gre-resources/forms.css

    input {
    line-height: normal !important;
    }

    Co też łatwo zaprezentować:
    http://jsfiddle.net/s9J4D/5/

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 7. Data: 2013-02-14 14:00:41
    Od: Cezary Tomczyk <c...@g...com>

    W dniu 2013-02-13 17:32, Borys Pogoreło pisze:

> [...]
    > tam wsparcie dla <powstań> IE6 <spocznij> to niestety trzeba się trzymać
    > <input type="submit"> - jedyny niezabugowany przycisk, przesyłający

    Dobre to "<powstań> IE6 <spocznij>" :D

    > Zajrzyj do resource://gre-resources/forms.css
    >
    > input {
    > line-height: normal !important;
    > }

    Hm, faktycznie.