  • Data: 2011-08-02 08:47:49
    Temat: CSS + grafika tla
    Od: sailorwawa <b...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam cieniowana od gory do dolu jednobarwna grafike tla strony (4px-100px).
    Zrobilem ja w GIMP, ale niestety co "kawalek" jest zle pocieniowana (z
    porad na grupie grafika wynika, ze nic nie zrobie innego).
    Mialem kiedys jakas templatke oparta na css, ktora tez uzywala
    cieniowania ale bylo ono rozlozone chyba na trzy div'y.
    Jak sobie poradzic z jednolitym cieniowaniem?
    P.s.
    Czytalem wiele watkow w Google, ale nie znalazlem konkretnego rowiazania.