  • 1. Data: 2009-04-16 09:49:59
    Temat: CSS filter Opera only :-)
    Od: beherit / pn <b...@f...eu.org>

    Durna Opera (tak FF jest jedyną słuszną przeglądarką) gubiła mi nie wiem
    czemu w pewnym miejscu 12px, wszędzie indziej było idealnie.

    Jakby ktoś potrzebował, szukał... taki sobie wymyśliłem:

    1. #opera_filter_by_beherit
    2. {
    3. atr : value_normal !im\portant;
    4. atr : value_for_opera;
    5. _atr : value_normal;
    6. }
    Pokrótce opis:
    3 linia:
    - z !important byłaby brana pod uwagę przez !IE, aczkolwiek dzięki temu,
    że jest !im\portant; interpretuje to Firefox, ale już Opera nie ;-)
    4 linia:
    - to sobie bierze dla siebie Opera :)
    5 linia:
    - to sobie biorą inne niż Opera, ale nie Firefox, bo on już się załapał
    na !im\portant w linii 3.

    Wnioski z krótkich testów:
    FF3+ i IE6+ = value_normal
    Opera 9.5+ = value_for_opera

    --
    Pozdrawiam, Paweł
    kontakt: icq# 32149351 (www.pawelnowacki.info)

  • 2. Data: 2009-04-16 18:21:03
    Temat: Re: CSS filter Opera only :-)
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Thu, 16 Apr 2009 10:49:59 +0100, beherit / pn <b...@f...eu.org> wrote:

    > Durna Opera (tak FF jest jedyną słuszną przeglądarką) gubiła mi nie wiem
    > czemu w pewnym miejscu 12px, wszędzie indziej było idealnie.

    Pokaż te 12px.

> [...]
    > - z !important byłaby brana pod uwagę przez !IE, aczkolwiek dzięki temu,
    > że jest !im\portant; interpretuje to Firefox, ale już Opera nie ;-)

    No bo Opera to interpretuje zgodnie z CSS3 ;)

    http://www.w3.org/TR/css3-syntax/#lexical

    > 4 linia:
    > - to sobie bierze dla siebie Opera :)

    I WebKit. Wygląda na to, że znalazłeś jeszcze jednego hacka na Firefoksa...

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");