  • 11. Data: 2010-03-05 09:20:40
    Temat: Re: Warstwa DIV + SCROLL
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    news:45bd5614-a455-4e0a-b9c7-5ba9f276524f@33g2000yqj
    .googlegroups.com...
    On 4 Mar, 10:41, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Rafał Enden" <r...@e...pl> napisał w
    > wiadomościnews:op.u81cyfx5bame4r@atari...
    > Dnia 04-03-2010 o 08:12:36 napisał(a):
    >

    > W javascript implementujesz biblioteke jquery

    Taa.

    > Chyba ze nie zrozumiałem o co Ci chodzi :)

    Zdaje sie, ze o to, co usunales z tytulu.

  • 12. Data: 2010-03-05 13:46:34
    Od: Maciek <c...@g...com>

    > Taa.

    > Zdaje sie, ze o to, co usunales z tytulu.

    Możesz napisać wiecej? : )

  • 13. Data: 2010-03-05 15:19:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Możesz napisać wiecej? : )

    Na jaki temat?

  • 14. Data: 2010-03-05 16:35:05
    Od: Maciek <c...@g...com>

    wiadomościnews:5f30dc41-6f82-496e-ba04-a438db881371@
    e7g2000yqf.googlegroups.com...

    > Na jaki temat?

    O co Ci chodzilo?

    Z jakiego tytulu usunalem?

  • 15. Data: 2010-03-05 19:04:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Maciek" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 5 Mar, 16:19, "Ghost" <g...@e...pl> wrote:
    > Użytkownik "Maciek" <c...@g...com> napisał w
    > wiadomościnews:5f30dc41-6f82-496e-ba04-a438db881371@
    e7g2000yqf.googlegroups.com...

    >O co Ci chodzilo?

    CSS

    >Z jakiego tytulu usunalem?

    Z tytulu posta.

  • 16. Data: 2010-03-21 17:06:59
    Temat: Re: [CSS] Warstwa DIV + SCROLL
    Od: "Sebastian -Sebecco- Grabowski" <g...@g...pl>

    Sebastian -Sebecco- Grabowski twierdzi, że:

    > Witam :)
    >
    > Czy jest możliwość zdefiniowania tak styli CSS by po kliknieciu linku
    > pojawiło się okienko nowej warstwy o określonych rozmiarach z
    > możliwością przewijania tekstu. Zależy mi na tym by okienko pojawiało
    > się w określonym miejscu (stałym, o stałych niezmiennych wymiarach)
    >
    > Pozdrawiam

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi (trochę późno dziękuję, ale zawsze...)
    W końcu udało mi się to zrobić - tak jak chciałem, ale mam jeszcze
    jedną zagwożdżkę.

    Otóż po kliknięciu linku, i pokazaniu się ukrytej warstwy nie mogę już
    jej zamknąć (działa tylko odświeżenie strony). No i teraz jak to ugryźć
    by jednak był jakiś przycisk "zamknij"?

    Zrobiłem tak:

    <head>
    @import url("files/tabs.css"); <!-- def. pojawiających się okienek -->
    <script src="files/click_menu.js" type="text/javascript"></script>
    </head>

    <!-- ukryte warstwy -->
    <ul>
    <li class="outer one">projektanci pism<br />- wybór własny
    </li>
    </ul>

    --
    Sebastian -Sebecco- Grabowski GG:5064727
    mailto:grabowski(dot)spam(at)wp(dot)pl