  • 1. Data: 2010-02-14 07:35:40
    Temat: CP i brak większości FTA
    Od: "Adax" <A...@o...pl>

    Witam! Zakupiłem CP pakiet familijny + Relax, dekoder Samsung DSB-H370G HD.
    Przez 1 mies. miały być promocyjnie wszystkie kanały. Mam pytanie o niektóre
    kanały, których nie odbieram, czy to tak ma być, czy mam coś źle ustawione.
    Przy wielu z nich jest komunikat "szukam sygnału". Są to prawie wszystkie
    FTA, czy mam je ręcznie ustawić, gdzie znaleźć dane ustawcze? Pozdrawiam!

    RTR Sport
    Bloomberg English TV
    Canal 24 Horas
    Countdown TV
    Dance TV
    RTL 2
    Canale 5
    RaiNettunoSat1
    Canale Italia
    Tele Padre Pio
    RTB
    Nostradamus
    ROJ TV
    EbS
    Loveworld
    2M Maroc
    Miracle TV
    Oasi. TV
    RTV Montenegro
    SLO TV1

  • 2. Data: 2010-02-16 17:51:29
    Temat: Re: CP i brak większości FTA
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Adax napisał:
    > Mam pytanie o niektóre kanały, których nie odbieram, czy to tak ma
    > być, czy mam coś źle ustawione. Przy wielu z nich jest komunikat
    > "szukam sygnału".

    Niedawno były jakieś zmiany na transponderach Hotbirda, być może tuner
    ma nieaktualne dane. Aktualne informacje można znaleźć tu:
    http://www.lyngsat.com/
    http://pl.kingofsat.net/