  • Data: 2011-04-07 09:54:21
    Temat: CB500 - przednie koło, dwa pytania
    Od: wererider <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Właśnie zabieram się za zmianę lag, bo są poryte i w ogóle przednie koło
    dziwnie idzie.
    Także dwa pytania:
    1. Od czego mogły się porysować lagi? Mam serie wgłębień, na 0.5 - 1 mm
    głębokich, 1-5 mm długości, pionowe, nierównomiernie rozrzucone w obszarze
    suwania - motor taki już kupiłem (rocznik 99), więc nie mam pojęcia skąd
    to.
    2. Przednie koło wyraźnie słychać jak się toczy i włączy się sprzęgło, czuć
    lekkie wibracje - mogło pójść łożysko?

    Pozdrawiam
    were