  • 11. Data: 2010-09-27 14:23:36
    Temat: Re: C na AVR jeszcze raz
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dziękuję za pomoc, liczę, że podobnie będzie z odpowiedziami na Twój post...

  • 12. Data: 2010-09-27 14:54:31
    Od: "Chomik" <c...@h...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:i7q9l4$3bj$...@m...internetia.pl...
    > dziękuję za pomoc, liczę, że podobnie będzie z odpowiedziami na Twój
    > post...

    W jednym ze swoich postow wyraziles sie o autorze pewnej ksiazki cyt. "chyba
    nie tego debila, którego
    nazwiska nie pomne, taka zielona z tytulem C dla AVR... co za kretyn ja
    napisal - nie ma w niej nic o programowaniu w C...
    " kon. cyt. Informacje z tej ksiazki sa akurat wystarczajace do tworzenia
    podstawowych wstawek w ASM i parafrazujac tzreba byc kretynem albo debilem
    zeby tego nie zrozumiec co biorac pod uwage poziom postow autora o nazwie
    "identifikator: 20040501" jest chyba prawdziwe. Co w tym wszystkim
    pozytywnego to to, ze czytajac ze znajomymi te posty mamy niezly ubaw.

  • 13. Data: 2010-09-27 15:21:20
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

> [...]
    > "identifikator: 20040501" jest chyba prawdziwe. Co w tym wszystkim
    > pozytywnego to to, ze czytajac ze znajomymi te posty mamy niezly ubaw.

    w tej książce 200 stron to rozważania o inline... o tym mówisz?
    przyznaję, muszę ją przeczytać raz jeszcze, bo może pomyliłem z tą książką o
    USB i programowaniu w C++... no to dopiero rodzynek...

    to jak rozumiem nie napiszesz mi jednego czy dwóch zdań wyjaśniających
    problem?

  • 14. Data: 2010-09-28 02:53:29
    Od: "newxmega" <m...@m...mm>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message

    > to jak rozumiem nie napiszesz mi jednego czy dwóch zdań wyjaśniających
    > problem?

    Też się dołączam do pytania. Chomik powiedz nam.

  • 15. Data: 2010-09-28 14:56:41
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Też się dołączam do pytania. Chomik powiedz nam.

    to może ja zacznę... najprostszym rozwiązaniem dla lajków jest AVR Studio ze
    zintegrowanym WinAVR... wtedy pliki assemblerowe dodajemy do projektu jako
    pliki z rozszerzeniem .s... jakoś tak to było, niestety nie wiem co dalej...

  • 16. Data: 2010-09-29 09:28:23
    Od: "TomZor" <t...@p...onet.pl>

    swego czasu był kurs C "Programowanie procesorów w języku C", moze byc
    pomocne.
    poszukaj w sieci pod tą nazwą to znajdziesz komplet w pliku pdf

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:i7q9l4$3bj$1@mx1.internetia.pl...

    5487 (20100928) __________

  • 17. Data: 2010-09-29 18:27:23
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > swego czasu był kurs C "Programowanie procesorów w języku C", moze byc
    > pomocne.

    mam ten kurs, nie miałem czasu jeszcze go przeczytać, warto?

    można się było spodziewać takiego obrotu sprawy - ach to PO

    a zmieniając temat, czy Ktoś tu widział gdzieś jakiś kurs pisania makefiles?

  • 18. Data: 2010-09-29 19:55:51
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 29.09.2010 20:27, identifikator: 20040501 pisze:
    > a zmieniając temat, czy Ktoś tu widział gdzieś jakiś kurs pisania
    > makefiles?
    Tak, widziałem.
    Tbbtyr grż jvqmvnłl.

    --
    MSPANC
    Michoo

  • 19. Data: 2010-09-29 20:29:56
    Od: "TomZor" <t...@p...onet.pl>

    wstawki-dupawki ;)

    http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/inline__a
    sm.html
    http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/FAQ.html#
    faq_startup
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1168544.html#5
    860175

    "mam ten kurs, nie miałem czasu jeszcze go przeczytać, warto?"

    warto, nawet z ciekawości, tylko nie nawijaj że nie masz czasu czytać !!,
    ale idzie zima i dłuuugie wieczory.

    pozdrowionka

    5490 (20100929) __________

  • 20. Data: 2010-09-30 14:51:03
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > http://www.nongnu.org/avr-libc/user-manual/inline__a
> [...]

    no i nie ma możliwości nieużywania inline? wszyscy rozpisują sie nad inline,
    a nikt normalny chyba tego nie stosuje...