-
1. Data: 2012-10-11 18:23:59
Temat: [C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty
Od: "UARS" <u...@o...pl>
Witam,
7 dni temu, w rozmowie z konsultantem Cyfry zgodziłem się na przedłużenie
umowy (aneks).
Dzisiaj dostałem aneks na piśmie i widze że zamiast podania konkretnej
kwoty, napisali że mam prawo do:
"- odbioru zestawu promocyjnego Optimum HD, na zasadach określonych w
Regulaminie Oferty Promocyjnej Zestawy Promocyjne i jej Cenniku oraz do 25zł
rabatu na Opłatę Miesięczną za odbiór Zestawu Promocyjnego Optimum HD przez
Okres Minimalny 12 miesięcy"
Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę płacił
więcej?
Czy może przez cały okres minimalny obowiązuje mnie wyłącznie obecny cennik?
Rozwiązywać ten aneks czy nie?
Mam jeszcze 2-3 dni czasu.
Czy w C+ są normalne aneksy z podaną kwotą za abonament w trakcie okresu
minimalnego?
pozdrawiam,
UARS
ps. dalem sie wpuscic w maliny bo gosc caly czas mowil o konkretnej
kwocie...
-
2. Data: 2012-10-11 18:35:52
Temat: Re: [C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "UARS" <u...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:5076f2a1$0$26700$6...@n...neostrad
a.pl...
> Witam,
>
> 7 dni temu, w rozmowie z konsultantem Cyfry zgodziłem się na przedłużenie
> umowy (aneks).
> Dzisiaj dostałem aneks na piśmie i widze że zamiast podania konkretnej
> kwoty, napisali że mam prawo do:
> "- odbioru zestawu promocyjnego Optimum HD, na zasadach określonych w
> Regulaminie Oferty Promocyjnej Zestawy Promocyjne i jej Cenniku oraz do
> 25zł rabatu na Opłatę Miesięczną za odbiór Zestawu Promocyjnego Optimum HD
> przez Okres Minimalny 12 miesięcy"
>
> Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę płacił
> więcej?
Nie, będziesz mógł zrezygnować.
Praktyka jest taka, że nie podnoszą cen klientom w trakcie trwania umowy
lojalnościowej, żeby nie mogli bryknąć.
-
3. Data: 2012-10-11 19:04:36
Temat: Re: [C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty
Od: "UARS" <u...@o...pl>
Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości
news:5076f559$0$26684$65785112@news.neostrada.pl...
>> Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę
>> płacił więcej?
>
> Nie, będziesz mógł zrezygnować.
> Praktyka jest taka, że nie podnoszą cen klientom w trakcie trwania umowy
> lojalnościowej, żeby nie mogli bryknąć.
Dzięki za odpowiedź.
Czyli rozumiem że wszystko jest w porządku i mogę spać spokojnie :)
dzięki,
UARS
-
4. Data: 2012-10-12 18:57:45
Temat: Re: [C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty
Od: G <@>
>> Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę
>> płacił więcej?
>
> Nie, będziesz mógł zrezygnować.
> Praktyka jest taka, że nie podnoszą cen klientom w trakcie trwania umowy
> lojalnościowej, żeby nie mogli bryknąć.
A skąd ta pewność? Bo sam jestem tego ciekaw. Ostatnio wycofali się z
gwarantowanej ceny i jakoś ochoczo zaczęli dawać stały rabat.
-
5. Data: 2012-10-12 19:16:11
Temat: Re: [C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty
Od: "glang" <g...@o...pl>
>>> Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę
>>> płacił więcej?
>>
>> Nie, będziesz mógł zrezygnować.
>> Praktyka jest taka, że nie podnoszą cen klientom w trakcie trwania umowy
>> lojalnościowej, żeby nie mogli bryknąć.
>
> A skąd ta pewność? Bo sam jestem tego ciekaw. Ostatnio wycofali się z
> gwarantowanej ceny i jakoś ochoczo zaczęli dawać stały rabat.
>
dzisiaj negocjowałem przedużenie umowy i też dostałem rabat kwotowy ale po
tym wątku asekuracyjnie zadałem to pytanie aby nagrało się w podsumowaniu
nowych warunków :)
konsultant wyraźnie potwierdził że w przypadku wzrostu ceny pakietu mogę
zrezygnować z umowy z ich powodu.
pzdr
GL
-
6. Data: 2012-10-12 19:41:19
Temat: Re: [C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "G" <@> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:50784c10$0$1231$6...@n...neostrada
.pl...
>
>>> Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę
>>> płacił więcej?
>>
>> Nie, będziesz mógł zrezygnować.
>> Praktyka jest taka, że nie podnoszą cen klientom w trakcie trwania umowy
>> lojalnościowej, żeby nie mogli bryknąć.
>
> A skąd ta pewność?
Bo od chyba 3 czy 4 lat ani razu nie podnieśli mi ceny podczas umowy
lojalnościowej (okresu minimalnego), zawsze robili to dokładnie z jego
końcem.
-
7. Data: 2012-10-12 19:41:55
Temat: Re: [C+] Aneks z podaną wysokością rabatu zamiast konkretnej kwoty
Od: "Cavallino" <c...@k...pl>
Użytkownik "glang" <g...@o...pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:50785065$0$26681$6...@n...neostrad
a.pl...
>>>> Czy się nie mylę że w momencie podniesienia opłaty w cenniku - będę
>>>> płacił więcej?
>>>
>>> Nie, będziesz mógł zrezygnować.
>>> Praktyka jest taka, że nie podnoszą cen klientom w trakcie trwania umowy
>>> lojalnościowej, żeby nie mogli bryknąć.
>>
>> A skąd ta pewność? Bo sam jestem tego ciekaw. Ostatnio wycofali się z
>> gwarantowanej ceny i jakoś ochoczo zaczęli dawać stały rabat.
>>
> dzisiaj negocjowałem przedużenie umowy i też dostałem rabat kwotowy ale po
> tym wątku asekuracyjnie zadałem to pytanie aby nagrało się w podsumowaniu
> nowych warunków :)
> konsultant wyraźnie potwierdził że w przypadku wzrostu ceny pakietu mogę
> zrezygnować z umowy z ich powodu.
Żadna łaska, tak stanowi prawo telekomunikacyjne.