  • 21. Data: 2011-06-29 16:12:34
    Temat: Re: Buty - miasto/weekendowe latanie
    Od: Ryba76 <jarek.janiszewski05@_NOSPAM_gmail.com>

    pittinapisal

    > ja latam w Gaerne GRW. Trzeci sezon i nic sie nie dzieje zlego z nimi.
    > Jedyny minus to slaba wentylacja w cieple dni. Ale jako uniwersalne
    > polecam, + po zejsciu z moto mozna spokojnie funkcjonowac.
    > link "pierwszy lepszy" z alledrogo

    http://allegro.pl/gaerne-g-rw-grw-buty-szosowe-r-45-
    nowosc-2011-i1648012122.html

    > pzdr
    > pitti

    No i właśnie o takie konkrety mi chodziło :)
    Dzięki Pitti, buty wyglądają obiecująco, choć muszę przyznać że nie znam
    tej firmy ale napewno zaraz o niej poczytam

    Ryba

  • 22. Data: 2011-06-29 16:16:33
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2011-06-28 14:00, Piotr Klimek pisze:

    > Za to pozniej w gipsie i na rehabilitacji mozesz wygladac kosmicznie :)

    Wyjasnij mi to bo od kilkunastu lat jezdze w glanach i nie mialem nigdy
    gipsu. Moze cos zle robie ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 23. Data: 2011-06-30 06:20:31
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Wed, 29 Jun 2011 18:16:33 +0200) ktos podajacy sie za Kuczu
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    Moze za malo sie przewracasz?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 24. Data: 2011-06-30 08:00:05
    Od: John <j...@g...com>

    W dniu 2011-06-29 18:12, Ryba76 pisze:
    > http://allegro.pl/gaerne-g-rw-grw-buty-szosowe-r-45-
    nowosc-2011-i1648012122.html

    Hmmm, 20 złotych więcej kupujemy WEB GTX Alpinestars'u.

    http://alejka.pl/alpinestars-web-gore-tex.html

    Ale nowy jestem i piszę pod wpływem emocji, bo mnie ostatnio pierwszy
    raz w życiu konkretny deszcz złapał więc może coś bez sensu
    wykombinowałem ;)

    > No i właśnie o takie konkrety mi chodziło :)
    > Dzięki Pitti, buty wyglądają obiecująco, choć muszę przyznać że nie znam
    > tej firmy ale napewno zaraz o niej poczytam
    >
    > Ryba

    Witam wszystkich bo pierwszy raz piszę :)

    pozdrawiam,
    John

  • 25. Data: 2011-07-01 07:40:17
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Szukam i szukam i m tlik mam ju w g owie.
    > Szukam but w na nakeda (istotne info bo kowbojek nie chc ) do jazdy po
    > mie cie i czasem w weekendy jaki d u szy wypad.

    Jak masz też długie to na miasto te były by ydealne:
    http://allegro.pl/krotkie-buty-puma-flat2-44-wolfmot
    o-pl-lodz-i1672861789.html

    grzech
    pegi