  • 1. Data: 2011-03-14 09:16:03
    Temat: Bute AXO Lancer - ktoś próbował?
    Od: Ekim <e...@g...com>

    Witam uniżenie,

    przy okazji zmiany moto postanowiłem odświeżyć trochę garderobę. Na
    pierwszy rzut poszła zmiana rękawiczek z uniwersalnych na dwie pary na
    ciepłe/zimne dni. Teraz przyszła pora na buty. Poprzednie Probikery (z
    marną ochroną) posłużą jako awaryjne w przypadku totalnego zmoczenia
    obecnych.

    Po wizycie na wczorajszym bajzlu na Służewcu wybór padł na AXO Lancer.
    W sumie gdyby nie brak kasy w kieszeni wziąłbym je. A tak wróciłem do
    domu z chęcią zakupu przez net i pomyślałem ... zapytam na grupie.

    Buty:
    http://www.axosport.com/en/products/road/footwear/ra
    cing/lancer-boot/#

    Zatem czy ktoś tego próbował? But podobno wzorowany na SIDI VERTIGO.
    Topowy but firmy AXO ... no i cena w moich możliwościach.

    Ekim
    SV 650S