eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

  • Data: 2012-12-29 11:06:28
    Temat: BurdelPlay
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W związku ze zbliżającym się końcem umowy w Play, od jakiegoś czasu
    codziennie przy porannej kawie włażę na ich stronę aby sprawdzić, czy coś
    sensownego się pojawiło. Jakież było moje zdziwienie, gdy wlazłszy dzisiaj
    (sobota!) zobaczyłem w interesującej mnie taryfie AllInclusive Max 45
    (raptem 45 zł/mies.) kilka całkiem sensownych (jak dla mnie) aparatów oraz
    Sony PlayStation 3 za 0 (słownie: zero zł.). Szybki telefon do
    najbliższego salonu upewnił mnie, że to tylko oferta internetowa i nie ma
    co zdzierać zelówek, bo w salonie taki np. Samsung Galaxy S Advance w tej
    taryfie kosztuje ponad 7 stów (wg. ceneo dostępny jest za 970 zł.).
    Złożyłem więc przez formularz sklepu internetowego Play zamówienie na
    recyrograf z tymże aparatem za 0 (słownie: zero) zł. Co prawda w trakcie
    jego wypełniania przeprowadziłem rozmowę z tzw. konsultantem, który był
    Niesłychanie Zdumiony cenami, które mu odczytałem z ich strony
    internetowej, ale formularz został wysłany a zamówienie przyjęte a nawet
    opatrzone stosownym numerem. Bardzo jestem ciekaw, co dalej, oferty w tych
    cenach nadal wiszą w ich sklepie internetowym, a konsultanci nadal rżną
    głupa. Tak więc, kolego Trybunie, wygląda na to, że sprzedałem się w
    niewolę za równowartość niecałego tysiaka, chlip chlip.

    JoteR

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: