    From: "Darkac" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Box dachowy dla Alfy Romeo 147
    Date: Fri, 17 May 2013 12:35:41 +0200

    Wybieram się na wakacje do ciepłych krajów pod namiot. Jest to pierwszy taki
    wyjazd po powiększeniu się rodziny o potomka (teraz 4 latka), ilość miejsca
    w samochodzie się zmniejszyła o jego samego, fotelik, niezbędne ciuszki i
    jego zabawki (kolejność chyba powinna być odwrotna). Potrzebny jest
    dodatkowy bagażnik dachowy. Poprzeczki z łapami już kupiłem.
    Podaż na Alledrogo jest olbrzymia z dużym rozrzutem cen i wymiarów i nie
    wiem co wybrać aby nie zrobić błędu. Moje miasto jest na tyle małe, że nie
    ma sklepu z gotowymi boksami do przymierzenia.
    Ze względu na małą długość dachu samochodu i wystającą na jego tyle atenkę,
    chyba raczej powinien to być box krótki i szeroki. Chciałbym aby był jak
    najbardziej pojemny i nośny, nie zepsuł się od razu, ale z drugiej strony
    nie odstraszał ceną. Wystarczy że koszty pobytu mnie zrujnują.
    Może ktoś ma jakieś doświadczenie, jakieś propozycje konkretnego modelu?
    Na co zwracać uwagę przy wyborze?

    Darkac