  • Data: 2011-06-25 22:06:38
    Temat: Bootable disk Windows 2000
    Od: "Mavercik" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!

    Potrzebuję uruchomić program intalacyjny Windowsa 2000 w wersji OEM (tak to
    się chyba nazywa), czyli system/instalka zapisany na dysku twardym.Problem
    polega na tym, że komputer nie ma stacji dyskietek, a z racji tego że
    nagrywarka się jakiś czas temu spaliła jedyna możliwość to bootowanie przez
    USB (bios ma taką opcję). Niestety przegranie systemu na dysk USB nie
    pomaga, zaś instalacja z poziomu trybu dos wyświetla komunikat "This program
    cannot be run in DOS mode". Próboałem różnych narzedzi do tworzenia
    dyskietek instalacyjnych (np. HPUSBformattool) jednak nie znalazłem
    odpowiedniej wersji systemu (pod Windows 98 nie rusza). Gdzie znajdę taką
    wersję, albo jak inaczej ugryźć temat. dodam iż instalacja z poprzedniego
    systemu Windows (WinXP) też nie daje rady, bo wyskakuje komunikat, że wersja
    systemu jest niezgodna

    Pozrawiam, M.