  • 1. Data: 2013-08-09 09:27:59
    Temat: Blokada Skuter Peugeot Ludix i inny problem
    Od: krystian16143 <oopp@_NOSPAM_poczta.pl>

    Witam, mam pytanie. jak odblokować blokade w skuterze Peugeot ludix ?
    skuter ma przejechane 15tyś km. Ostatnio tato powiedział mi, że skuter nie
    ma ściągniętej ani jednej blokady a jedzie 65km/1h !! ^^
    Mam też inny problem. otóz licznik mi nie działa ( prędkość mierzyłem w
    ten sposób, że mój kuzyn jechał obok mnie swoim chinolem i docisnąłem na
    moim 65km/1h a tak dokładnie to 66 prawie 67 ) nie wiem jak to naprawić.
    Wiecie może o co chodzi ? Proszę też o informacje jak ściągnąć tą blokade
    ^^...

    Z góry dziękuje i szerokości !
    Pozdro z Strzelina

  • 2. Data: 2013-08-09 09:57:24
    Temat: Re: Blokada Skuter Peugeot Ludix i inny problem
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    krystian16143 <oopp@_nospam_poczta.pl> wrote:

    > skuter ma przejechane 15tyś km.

    Niezły wynik.

    > Mam też inny problem. otóz licznik mi nie działa ( prędkość mierzyłem w
    > ten sposób, że mój kuzyn jechał obok mnie swoim chinolem i docisnąłem na
    > moim 65km/1h a tak dokładnie to 66 prawie 67 )

    Licznik w chinolu pewnie też nie działa. Sprawdź GPS-em, to się zdziwisz.

    > Proszę też o informacje jak ściągnąć tą blokade ^^...

    Odnośnie licznika: użyj mózgu, to naprawdę nie jest skomplikowany mechanizm.

    Odnośnie blokady: użyj Google.

    http://motogof.tumblr.com/