eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmBłąd orange w naliczaniu bezpłatnych minut, czy jest szansa na uznanie reklamacji?Błąd orange w naliczaniu bezpłatnych minut, czy jest szansa na uznanie reklamacji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Błąd orange w naliczaniu bezpłatnych minut, czy jest szansa na uznanie
    reklamacji?
    Date: Thu, 16 Feb 2012 19:27:21 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 32
    Message-ID: <jhjhqf$suk$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-81-190-189-35.kwidzyn.mm.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1329416847 29652 81.190.189.35 (16 Feb 2012 18:27:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 16 Feb 2012 18:27:27 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-User: radmar2
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1024988
    [ ukryj nagłówki ]

    Otóż sytuacja wygląda następująco:

    okres rozliczeniony abonamentu w Orange: 4.01.2011 - 3.02.2011

    dn. 2.02 abonent wykonuje połączenie (prawie godzinne) do Play,
    za które zostaje naliczona opłata (o czym abonent nie wiedział do momentu
    otrzymania faktury), pomimo dostępnych darmowych minut z abonamentu.
    Oczywiście od tych minut
    połączenie to nie zostało odjęte, bo zostało policzone jako płatne.

    dn. 3.02 abonent sprawdza ilość dostępnych darmowych minut na orange on-line
    i wydzwania je do Play w celach oczywistych (lepiej mieć 1 minutę za dwie,
    niż mają się zmarnować).

    Tak więc stan wygląda następująco:

    Wydzwoniono wszystkie darmowe minuty, z uwagi na fakt, żeby nie przepadły.
    Gdyby orange właściwie policzył połączenie z dn. 2.02 i darmowych minut było
    by mniej to i mniej by zostało wydzwonionych.
    Tak więc faktem bezspornym jest, że wykorzystano całe dostępne darmowe
    minuty, lecz jednocześnie faktem bezspornym jest to, że dn. 02.02 naliczono
    opłatę za połączenie pomimo obecności (w tym czasie) darmowych minut, które
    zostały wykorzystane do zera dopiero następnego dnia.

    Czy wg Was jest szansa się odzyskać z Orange te 36 zł? W zasadzie abonent
    wykonał te połączenie i zużył wszystkie darmowe minuty. Ale gdyby połączenie
    zostało ztaryfikowane właściwie, to by darmowych minut było mniej i tylko
    one zostały by zużyte.
    2. Czy komuś z Was Orange wycieło już taki numer, tzn. policzyło połączenia
    jako płatne w środku okresu rozliczeniowego, pomimo istnienia darmowych
    minut w tym czasie?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: